سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در یزد ساخته می شود

رئیس کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و درالعلم یزد گفت: سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در استان یزد اواخر سال ۱۴۰۰ آماده پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ احمد پهلوانیان در نشست خبری کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان با بیان اینکه ابتکار این دوره از کنگره با محوریت خدمت رسانی نقش رسانه ها در انعکاس آن را پر رنگ تر کرده است، اظهار کرد: این شیوه الگویی برای دوره های بعدی کنگره در سایر استان ها خواهد شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه محور اصلی کمیته ارتباطات و رسانه پوشش رسانه ای و بازتاب آن در سطح استانی و کشوری است، گفت: در صدای یزد تاکنون بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه و میان برنامه، در حوزه ی سیما بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه و در معاونت فضای مجازی ۱۴۰ عنوان برنامه تولید و پخش شده است.
وی با بیان اینکه تمام رویداد های این کنگره از سوی معاونت خبر در مرکز استان و شهرستان ها پوشش خبری داده شده است، افزود: یادواره های شهدا در شهرستان ها نیز به صورت زنده و مستقیم از شبکه یزد به سمع و نظر بینندگان رسیده است.
پهلوانیان با اشاره به  تولید آثاری فاخر و ماندگار به نام و یاد شهدای استان در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان، افزود: سریال شهدای شاخص انقلاب اسلامی در شهر یزد با محوریت سومین شهید محراب، شهید صدوقی با استفاده از هنرمندان مستعد و بومی به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری ساخته می شود.
رئیس کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و درالعلم یزد با بیان اینکه این سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در شهر یزد را روایت می کند، اظهار کرد: تفاهمنامه این سریال امضا شده و کار ساخت آن ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شده و در ماه های پایانی برای پخش آماده می شود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد از ساخت مجموعه مستند ۱۴ سردار شهید دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: مستند ۴۰ خدمت فاخر دومین کنگره ملی شهدای استان که در مرکز استان و شهرستان ها انجام می شود نیز ساخته می شود.
محمد برزگر، دبیر کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی شهدای استان نیز در نشست خبری این کمیته اظهار کرد: تاکنون ۱۲ نشست خبری با حضور کمیته هایی که اقداماتشان خروجی رسانه ای دارند برزگاری شده است و آخرین نشست نیز دوم اسفند ماه سال جاری با حضور استاندار برگزار و زمان اجلاسیه نهایی کنگره مشخص خواهد شد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپا الغدیر استان یزد با قدردانی از رسانه های استان در پوشش اخبار دومین کنگره ملی شهدای استان، افزود: در این مدت ۱۲ رسانه ملی فعال در استان، ۱۵ پایگاه خبری، ۱۷ رسانه مکتوب و هفت عکاس آزاد رسانه ای نسبت به پوشش اخبار همکاری فعال داشته اند.
وی با اشاره به رونمایی از سایت کنگره شهدای استان، دراوایل اسفند ماه سال جاری، ادامه داد: این سایت مرجعی برای اطلاعات دقیق شهدای استان و زمینه سازی سومین کنگره شهدای استان در ده سال آینده خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1485724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =