۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
ایجاد اشتغال با افزایش مهارت

در ابتدا باید بدانیم منظور از ایجاد اشتغال یا کارآفرینی دقیقا در چه زمینه‌ای بوده و در ادامه به راه‌های کسب مهارت و استفاده از آن‌ها در شغل صنعتی خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

در گذشته باور بیشتر افراد این بود که تنها با رفتن به دانشگاه، می توان راه خوشبختی را به راحتی هر چه بیشتر طی کرد! اما امروزه همه ما می‌دانیم که این باور، کاملا غلط است! آنچه اهمیت دارد مدرک دانشگاهی یا آکادمیک نیست، بلکه داشتن مهارت و تخصص مهم است. امروزه نه تنها کشور ما بلکه سایر کشورهای جهان به سمت تخصص گرایی حرکت می‌کنند. علاوه بر این مشکلی که بسیاری از افراد نیز ممکن است داشته باشند این است که به دروس تئوری و نظری علاقه‌ای ندارند بلکه بیشتر به کارهای فنی و صنعتی علاقه دارند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما استفاده از آموزش‌هایی در زمینه ایجاد اشتغال یا کارآفرینی برای داشتن شغل صنعتی است.

رسانه آموزشی نماتک در مدت زمان کوتاهی آموزش‌های لازم را که البته کاملا کاربردی هستند در اختیار شما قرار می دهد و به شما کمک می‌کند در زمینه‌ای که علاقمند هستید، توانایی خود را افزایش دهید و با پیشرفت شخصی خود بتوانید به ایجاد اشتغال برای خود و حتی اطرافیانتان بپردازید. همچنین استفاده از این آموزش ها برای افرادی که دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه مشاغل صنعتی هستند اما فاقد مهارت و توانایی در زمینه تحصیلی خود هستند، کمک می‌کند تا این شکاف پر شود. این مجموعه از مدرسین حرفه‌ای در این زمینه بهره می‌گیرد که همگی دارای تجربه کاری بالایی در زمینه اجرایی در مشاغل صنعتی هستند. مدرسین و کارشناسان نماتک دائما شما را پشتیبانی و هدایت می‌کنند تا بتوانید به کارآفرینی و داشتن شغل صنعتی دلخواه خود برسید. به علاوه این آموزش‌ها که بر اساس نیاز بازار کار تهیه شده اند همیشه در دسترس شما می‌باشد و هر زمان و در هر مکانی که از یادگیری بالایی برخوردار هستید می توانید به مطالعه بپردازید.

با استفاده از رسانه نماتک، ایجاد اشتغال در چه زمینه‌هایی ممکن است؟

در نماتک می توانید در زمینه مشاغل و مهارت‌های صنعتی تجربه کسب کنید و با آگاهی و تسلط به اصول مربوطه می‌توانید از این توانایی در کار بهره بگیرید و وارد بازار کار شوید . حتی با استفاده از تسهیلاتی که در اختیار مشاغل صنعتی گذاشته می‌شود، می توانید به کارآفرینی بپردازید. برای اینکه بتوانید در زمینه مشخصی در صنعت مشغول به کار شوید، باید به طور اختصاصی به مهارت‌های مخصوص در همان زمینه تسلط کافی پیدا کنید. تنها از طریق تسلط کافی به این اصول می‌توانید در همان زمینه مشغول به کار شوید و یا ایجاد اشتغال کنید. اما برای تسلط به این اصول چه راه‌هایی پیش روی شماست؟

  •  آموزش حضوری
  •  آموزش غیر حضوری

آموزش حضوری به عنوان ابتدایی‌ترین گزینه پیش روی کارآموزان بوده است که در گذشته بسیار موثر واقع می شد، اما امروزه به دلیل کمبود وقت جویندگان کار و تخصص شاید نتوان این راه را به عنوان موثرترین راه در نظر گرفت. همچنین تجربه ویروس کرونا به همه ما نشان داد که ممکن است چه مشکلاتی در سیستم آموزش حضوری به وجود بیاید. بنابراین باید گفت بهترین راه برای آموزش، آموزش غیر حضوری است که علاوه بر اینکه شما را به هدف خود می‌رساند، می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های شما در رفت و آمد، وقت و حتی انرژی شود. با توجه به مشکلاتی مانند ترافیک و انواع هزینه‌های بالای کلاس‌های حضوری و همچنین گسترش اینترنت در دنیای مدرن، آموزش غیر حضوری راهی مطمئن و مقرون به صرفه و مناسب با پیشرفت جهان امروز است.

ایجاد اشتغال با افزایش مهارت

آیا کارآفرینی با آموزش غیر حضوری ممکن است؟

اگر در آموزش غیر حضوری از اساتید و مدرسین با تجربه استفاده شود و شما به عنوان کارآموز به همان میزانی که در کلاس‌های حضوری وقت و انرژی صرف می‌کنید، به همان میزان نیز در کلاس‌های غیر حضوری وقت و انرژی صرف کنید، نتیجه مورد نظر خود را چند برابر خواهید گرفت. رسانه تصویری مهارتی نماتک، آموزش غیر حضوری را به صورت‌های زیر ارائه می‌دهد که عبارت است از:

  •  آموزش آنلاین با استفاده از متن و تصویر و فیلم
  •  آموزش آفلاین با استفاده از بسته های جامع آموزشی

این آموزش ها در زمینه‌های:

  • الکترونیک
  •  کنترل و ابزاردقیق
  •  برق و تاسیسات
  •  پایپینگ و فرایند
  •  مکانیک و مواد
  •  صنایع و مدیریت
  •  عمران و معماری
  •  نظام مهندسی

و بسیاری موارد دیگر ارائه می شود.

ایجاد اشتغال با افزایش مهارت

ایجاد اشتغال با کدام آموزش غیر حضوری موثرتر است؟

در ابتدا باید به هدف شما از آموزش بپردازیم. آموزش غیر حضوری با استفاده از تصاویر و متون معمولا خیلی تخصصی مباحث را دنبال نمی‌کند و به ارائه کلیات هر دانش و مهارت بسنده می‌کند بنابراین برای افرادی که در آغاز راه یادگیری در آن زمینه هستند کاملا مناسب است. این آموزش‌ها معمولا کوتاه است و گاهی دارای ویدیو های آموزشی هم هستند. اما برای افرادی که می‌خواهند اطلاعات خود را کامل کنند و پس از مطالعه و کسب اطلاعات وارد بازار کار شوند، یا بهتر بگوییم فوت کوزه گری در حوزه مورد نظر خود را بدانند، باید از بسته های جامع آموزشی استفاده کنند. از مزایای استفاده از این آموزش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقید به زمان و مکان خاصی برای آموزش غیر حضوری نیستید.
  • هر زمانی که نیاز به مرور مبحثی خاص داشتید، می‌توانید آن را به راحتی مرور کنید.
  • هیچ جلسه‌ای را به دلیل غیبت و یا سایر مشکلات از دست نخواهید داد.

در انتها به دو نکته در زمینه این بسته های جامع آموزشی اشاره می‌شود. اول اینکه اگر در حین مشاهده و مطالعه سوالی برای کارآموز پیش بیاید، می‌تواند سوال خود را در بخش فروم سایت نماتک ثبت کند تا مدرس در اسرع وقت پاسخ دهد. همچنین نکته مهم دیگر این است که تمامی بسته‌های آموزشی دارای ضمانت 60 روزه هستند. بدین معنا که اگر بسته ای را خرید کردید و مغایرتی در سرفصل‌های معرفی شده این بسته های آموزشی مشاهده کردید و یا نسبت به شیوه تدریس رضایت کافی ندارید، امکان مرجوع نمودن بسته آموزشی و باز پس گیری کل مبلغ پرداختی را دارید، بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و این آموزش ها دارای ضمانتی هستند که در هیچ یک از آموزش های فارسی زبان وجود ندارد.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه آموزشی نماتک اینجا کلیک کنید

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486139