واکسن کرونا در راه اصفهان/علایم دریافت کنندگان واکسن طبیعی است

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با بیان اینکه علایم دریافت کنندگان واکسن کرونا طبیعی است، گفت: دور دوم واکسن کرونا در راه اصفهان است.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به اینکه ۷۳۰ دوز تخصیص یافته واکسن کرونا به اصفهان، در مرحله اول به اتمام رسید، اظهار داشت: در مرحله نخست واکسیناسیون بخش مراقبت های ویژه بیمارستانها، به ۷۳۰ نفر واکسن کرونا تزریق شد.

وی افزود: هنوز محموله جدید واکسن کرونا به استان اصفهان تخصیص داده نشده است و به محض اینکه تخصیص داده شد مقدار آن اعلام می شود اما قطعا بیشتر از ۷۳۰ دوز دور اول خواهد بود.

گزارشی از کرونای انگلیسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نداشتیم

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به اینکه بیمارستانهای معین کرونا در اولویت دریافت واکسن هستند، گفت: گزارشهایی دال بر علایمی نظیر سرماخوردگی و تب خفیف از دریافت کنندگان واکسن کرونا داشتیم که نشان دهنده تحریک سیستم ایمنی دریافت کنندگان است که طبیعی است.

وی بیان داشت: تزریق واکسن کرونا در تعدادی از بیمارستانهای استان اصفهان انجام شده است و هنوز تعدادی از کادر مراقبت های ویژه بیمارستانها باقی مانده است که با تخصیص دور دوم واکسن کرونا، واکسیناسیون از سر گرفته می شود.  

فدایی با اشاره به اینکه هنوز گزارشی از کرونای انگلیسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ثبت نشده است، تصریح کرد: ویروس کرونا اعم از انگلیسی یا غیرانگلیسی تحت یک پروتکل بهداشتی و اصول پیشگیری ودرمان تفاوتی ندارد و مبانی کنترل کرونا انگلیسی براساس همان ضوابط گذشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =