آشتی هاشمی نسب و علی پروین در ورزشگاه آزادی /عکس

ورزش سه نوشت: مهدی هاشمی نسب پیش از آغاز دیدار دو تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی برخورد صمیمانه ای با علی پروین مربی سابقش در پرسپولیس داشت.

مهدی هاشمی نسب یکی از جنجالی ترین بازیکن دهه هفتاد فوتبال ایران بود و موفق شد در چهار دربی پیاپی برای پرسپولیس گلزنی کند و سپس در یک انتقال جنجالی به باشگاه رقیب پیوست و در اولین حضور مقابل تیم سابقش با پیراهن استقلال گلزنی کرد و سپس کنار زمین از در حالی که گریه می کرد از هوش رفت.


هاشمی نسب یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس در آن برهه بود که جدایی اش به دلیل مشکلی بود که با علی پروین پیدا کرده بود و در نهایت به جدایی ختم شد.


این دو چهره امروز در بازی منتخب 98 و منتخب سرخابی که به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان برگزار شد، حضور داشتند و وقتی مهدی هاشمی نسب به سمت مربی سابق خود رفت تا با او خوش و بشی داشته باشد، توجه همه عکاسان به این صحنه جلب شد و لنز دوربین هایشان این ملاقات ویژه را ثبت کرد.

آشتی هاشمی نسب و علی پروین در ورزشگاه آزادی /عکس

بیشتر بخوانید: تونل ستاره‌های فوتبال برای میناوند و انصاریان/عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    7 3
    به نظرم مهدی باید یک عذرخواهی از تمام پرسپولیسی ها و خصوصا علی آقای پروین در رسانه های رسمی بکند. تا دیر نشده.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 0
    ببینین بحث از آشتی و این حرفا رو وسط نکشین. یادمه دربی سال 81 که آخرین دربی هاشمی نسب با پیراهن استقلال بود، مهدی سمت علی پروین رفت و برخورد گرمی داشتن. به عنوان یک پرسپولیسی 6 آتیشه احترام فراوانی برای هاشمی نسب قائل هستم و درسته اشتباه کرده، ولی بخاطر تعصبش خیلی خیلی دوستش دارم.