۱ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کمبود مرغ در آذربایجان‌غربی نداریم

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: هیچ کمبودی در تامین مرغ استان نداریم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رسول جلیلی در جلسه ساماندهی عرضه گوشت مرغ در سطح بازار استان، گفت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های تولید گوشت مرغ در کشور محسوب می‌شود و با توجه تامین ۱۰۰ درصدی نهاده‌ها برای مرغداران و جوجه‌ریزی‌هایی که در دی‌ماه و بهمن‌ماه اتفاق افتاده هیچ کمبودی در تامین مرغ استان وجود ندارد و حتی مازاد بر مصرف نیز تولید شده است.
وی بیان کرد: در مقطعی از فصول سال در استان‌های همسایه از جمله آذربایجان‌شرقی کمبود تولید مرغ وجود داشت که به دلیل تامین نیاز خود از استان باعث ایجاد کمبود در بازار شد و این کمبود تنها دو سه روز رخ داد.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد تنطیم بازار کشور نباید مرغی از استان خارج شود و نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط بر افزایش قیمت و ساماندهی این موضوع نیز باید بیش ازپیش افزایش یابد.
جلیلی همچنین با بیان اینکه برای ایام شب عید نیاز برنامه‌ریزی لازم انجام شده و کمبودی نخواهیم داشت، تصریح کرد:‌ فروش مرغ خارج از قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار یعنی هر کیلو بیشتر از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان غیر قانونی است و در صورت عرضه مرغ بیشتر از نرخ دولتی با متخلفان برخورد می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =