بنزین توزیعی در ارومیه بر مبنای کیفیت یورو ۴ است

۱۰۰ درصد بنزین در شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان‌غربی با استاندارد یورو ۴ عرضه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در دیدار سرپرست فرمانداری ارومیه با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، رسول مقابلی سرپرست فرمانداری با تاکید بر افزایش نظارت بر عملکرد جایگاه‌های سوخت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جایگاه‌ها برای کنترل بیماری کووید۱۹ گفت: ایجاد سامانه‌های الکترونیکی ارائه خدمات به مشتریان نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مردم دارد.
احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه نیز با اشاره به عرضه بنزین با استاندارد یورو ۴ در تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ارومیه "مرکز استان"، گفت: با توزیع این فرآورده سازگاز با محیط زیست به سهم خود از آلاینده‌های زیست محیطی در کلانشهر ارومیه به شدت کاسته شده و امیدواریم مسئولین امر با کنترل سایر مولفه‌های تاثیرگذار در آلودگی هوا اعم از خودروهای فرسوده، صنایع و... شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.
مجرد ضمن تشریح کنترل آلاینده های زیست محیطی به کاهش میزان گوگرد در نفتگاز توزیع شده از ۷۰۰۰ ppm به ۵۰ ppm اشاره کرد و گفت: نقش کاهش میزان گوگرد در نفت‌گاز یورو ۴ و ۵ در میزان آلاینده های زیست محیطی بسیار تاثیر گذار است.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: درحال حاضر ۱۰۰ درصد نفتگاز و ۷۰ درصد بنزین بخش حمل و نقل توزیع شده در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان‌غربی از نوع یورو ۴ است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =