استاندار همدان: ۲۵ حلقه چاه عمیق در منطقه کبودرآهنگ مسدود شده است

استاندار همدان گفت: در سال‌های اخیر دشت کبودرآهنگ با فروچاله‌های زیادی مواجه بود، که در راستای پیشگیری از آن، ۲۵ حلقه چاه عمیق در منطقه مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ سید سعید شاهرخی با اعلام اینکه اولویت استان به تاسی از سیاست‌های دولت، حمایت از تولید و توجه به معیشت مردم است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال برای جوانان و تقویت معیشت، برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته که تاکنون بخشی از آن محقق شده است.

استاندار همدان عصر شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودرآهنگ که با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: شهرک صنعتی گیان یکی از شهرک‌های فعال استان است که صنایع مختلفی در آن مشغول تولید هستند.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی در استان همدان افزود: کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان کبودرآهنگ در دستور کار قرار گرفته و هم‌ اکنون نیز برخی از آنها در حال اجرا است. 

استاندار همدان به ظرفیت این شهرستان در بخش گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگری سالانه بیش از ۸۰۰ هزار گردشگر از غار علیصدر بازدید می کنند و به زودی یک مجموعه تفریحی بزرگی در مجاورت غار علیصدر احداث می شود.

شاهرخی همچنین از ایجاد و توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و تصریح کرد: طرح‌های خوب و قابل توجهی در شهرستان کبودرآهنگ در حال اجرا است و در این راستا از ظرفیت بانک مرکزی استفاده می‌کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه گفت: چند طرح و پروژه مهم و موثر برای رفع محرومیت از شهرستان کبودراهنگ در دستور کار قرار می گیرد.

"عبدالناصر همتی" افزود: تلاش می کنیم که با هم‌افزایی، هماهنگی و تفاهم مسائل و مشکلات حل‌وفصل شوند.

به گفته وی، مشکل اعتباری واحدهای تولیدی فعال و بزرگ قابل حل هستند.

لازم به ذکر است، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی شامگاه جمعه در سفری رسمی برای دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان و بازدید از چند طرح اقتصادی وارد همدان شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =