شما نظر دادید: مهشید گودرز شهید شد، چون واکسن نبود

کاربران خبرآنلاین نظرات خود را درباره تصویری از مراسم تشیع پیکر مهشید گودرز دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک هفته از مراسم تشییع پیکر شهیده مدافع سلامت مهشید گودرز، پرستار باردار بخش کرونای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان که بر اثر کرونا به شهادت رسیده بود، در بیمارستان لقمان می‌گذرد، مراسمی که با انتشار تصاویری تلخ از آن همراه شد.

در همین رابطه هفته گذشته نظرعکسی در خبرآنلاین برگزار شد و از کاربران خواسته شد تا نظرات خود نسبت به تصویری از این مراسم را بنویسند.

شما نظر دادید: مهشید گودرز شهید شد، چون واکسن نبود

بیشتر کاربران در این نظرخواهی نسبت به این اتفاق ابراز تاسف کردند، برای مثال یکی از مخاطبان نوشته بود: «واقعاً دل آدم می سوزد. یک انسان بی ادعا، دلسوز و خدمتگزار آن هم در وضعیت بارداری از این دنیا می رود ولی آدم های ظالم، اختلاسگر، دزد که در این شرایط کرونایی هم کاسبی کردند و خون مردم را در شیشه می‌کنند باید بمانند.»

فردی هم نوشته بود: «خیلی از دیروز که عکس این پرستار شهید را دیدم دلم بخاطرش و بچه کوچکش سوخت که یک عده در این کشور جانشون را فدا می کنند ولی یک عده نه بهداشت را می فهمند نه رعایت می کنند و نه سفر را تعطیل می کنند و نه مهمانی را بیخیال می شوند، خدایا چرا؟»

گروهی از کاربران هم نسبت به علت کار کردن، پرستاری هنگام بارداری سوالاتی مطرح کردند.

برای مثال فردی نوشت: « مادر باردار ۷ ماهه، چرا باید پرستار بخش کرونا باشد؟ یعنی چه کسی این ریسک را به او تحمیل کرده؟»

مخاطبی هم نوشته بود: «روحش شاد، خدا به خانواده اش صبر بدهد، مدیران بیمارستان هم مقصر هستند که یک خانم باردار را به پرستاری در بخش کرونا می گمارند.»

اما تعداد زیادی از مخاطبان هم نسبت به تاخیر در واکسیناسیون کادر درمان اعتراض کرده بودند و این موضوع را علت شهادت مهشید گودرز دانستند. برای مثال یکی از کاربران خبرآنلاین نوشته است: «تا کی چوانان ما با باید پرپر شوند ؟ واکسن مجوزدار حق ابتدایی مردم است.»

یکی دیگر از مخاطبان هم نوشته بود: «اگر واکسن زودتر از اینها می آمد و انقدر سیاست را با بهداشت و بیماری مردم قاطی نمی کردند شاید جون خیلی از آدمای خوبی که از میان ما رفتند نجات پیدا می کرد.»

۲۳۵۲۳۷

​​

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =