وزیر تعاون از دو نکته ای که احمدی نژاد بر آن تاکید کرده خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد عباسی وزیر تعاون و مشاور رییس جمهور در امور آمریکای لاتین در شورای مشاورین رییس جمهور که صبح پنجشنبه در ساختمان کوثر برگزار شد با بیان اینکه مخالفین آرزو دارند تا فضایی ایجاد شود که به رییس جمهور توهین کنند گفت: مخالفین تلاش دارند تا مواضع تفرقه افکانانه ای را در جامعه ولایی ما مطرح کنند تا خللی در اراده قوی دولت کار و تلاش که در تاریخ نمونه است ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه همه باید مراقب باشیم و فضا را به سمتی ببریم که مقام معظم رهبری بر وحدت آفرینی تاکید می کنند افزود: باید مسیر را به سمتی پیش ببریم که خدایی نکرده مانع جدیدی ایجاد نشود.

عباسی با اشاره به جلسه روز گذشته خود با رییس جمهور افزود: آقای دکتر احمدی نژاد اشاره فرمودند که حواس مان باشد در چنین شرایطی از خدمت جاریه به مردمی که به دولت امیدوار شدند غفلت نکنیم. مردم فکر نکنند که خدایی نکرده شتاب خدمتگزاری متوقف شده است، امید همه مردم به این دولت است.

وی افزود: نکته دومی که آقای رییس جمهور بر آن تاکید داشتند ولایی بودن دولت و اجرای منویات رهبری است.

وزیر تعاون همچنین با بیان انتقادات تندی به افرادی که به نظر او اعتقادی به ولایت فقیه ندارند ولی به ولایی بودن رییس جمهور خرده می گیرند، گفت:  آنان که در جریان فتنه علی رغم تاکیدات رهبری نه تنها تکان نخوردند بلکه مشکل ایجاد کردند تا الان حرفی از ولایت مداری نداشتند ولی حالا جرات می کنند ادعا کنند که در ولایی بودن در صف اول ایستاده اند و بقیه باید اثبات کنند که ولایی هستند یا نیستند.

عباسی تاکید کرد: به عنوان مشاور رییس جمهور وظیفه داشتم که به بزرگواران این جمع یادآوری کنم که بخاطر داشته باشند که ولایت مداری آقای احمدی نژاد بی نظیر است.

/27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • yavar IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    0 0
    وحدت مورد نظر مقام معظم رهبری ارکانش مردم ، مسوولان و منتقدین است نمیشود یک طرف وحدت را زیر پا گذارد و از دو طرف دیگر توقع سکوت داشت .
  • محمد IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
    0 0
    خیلی حرف قشنگی بود و یه حقیقت تلخی بود .. واقعاً