عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید طرح های اداره دنیا را ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین پرویز داوودی صبح امروز در نخستین جلسه شورای مشاورین رییس جمهور در سال جدید که در ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد با اشاره به تحولات منطقه گفت: ما نباید از حرکت های منطقه عقب باشیم. ولی بسیار عقب هستیم. در حالی که مردم با الهامات الهی با سرعت در این مسیر حرکت می کنند و تحولات عظیمی ایجاد می کنند، اگر ما به عنوان سردمدار این حرکت مبارک انتخاب شدیم و مردم ما به لحاظ لیاقت شان این حرکت را شروع کرده اند باید قادر باشیم طرح های اداره دنیا را ارائه کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کارشناسان ما نمی توانند نسبت به این مسئله بی تفاوت باشند. مسئولیت عظیمی بر دوش ما است. باید بیایند و بگویند طرح اداره دنیا چیست؟! چگونه بر مبنای ارزش های الهی و مکتب اهل بیت(ع) و آموزه های اسلامی طرح های مدیریت و اراده دنیا را ارائه کنیم.

وی با اشاره به الگوی توسعه پیشرفت که مقام معظم رهبری مطرح کردند گفت: قطعا دولت و مسئولین اجرایی نسبت به سایر قوا در این زمینه وظیفه بسیار سنگین تری بر دوش دارند.

داوودی همچنین در واکنش به اظهارات برخی مشاورین رییس جمهور راجع به حوادث چند روز گذشته و با تاکید بر ولایت پذیری احمدی نژاد گفت: ما احمدی نژاد را آسان گیر نیاوردیم که بخواهیم آسان از دست بدهیم.

/17211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    1 1
    درودخدابرمردان پاکی چون احمدی نژادودکترداوودی ودیگربندگان مخلص خدا که اسیرسیم وزرنشدند.
  • بدون نام IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
    1 0
    بخاطر هدفمند كردن يارانه ها ما قشر بدبخت و بيكار و مظلوم از احمدي نژاد حمايت ميكنيم و اصولگرايان سنتي و تنگ نظر بدانند هيچوقت احمدي نژاد را به كسي نخواهيم فروخت !
  • بدون نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
    0 1
    شما؟!!!
  • s IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
    1 0
    ممکن است چیزی به سختی به دست آمده باشد اما اگر فاسد شد باید فورا دور اناخته شود.