۰ نفر
۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

فرصت ویژه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث تا پایان اسفند ماه

خسارت مالی و جانی در حوادث  خبر نمی‌کند
فرصت ویژه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث تا پایان اسفند ماه

تمامی رانندگان به خوبی به این مسئله واقف هستند که "حادثه هیچ گاه خبر نمی کند". حادثه ناگاه می‌تواند رانندگان را  با خسارت های مالی و جانی فراوانی مواجه سازد. با توجه به این که راننده موظف به پرداخت هزینه‌ها و خسارت های مربوط به تصادفات خود است؛ در عین حال، ممکن است در برخی موارد این خسارت‌ها برای راننده حسابی کمرشکن و سنگین باشد. در اختیار داشتن بیمه شخص ثالث می‌تواند تا حدودی التیام بخش دردهای  افراد باشد. اینجاست که خرید بیمه شخص ثالث مطرح می‌شود. در ادامه بیشتر در خصوص این بیمه‌نامه و پوشش‌های آن سخن به میان می‌آید. با ما همراه باشید.

فرصت ویژه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث تا پایان اسفند ماه

بیمه شخص ثالث شرکت بیمه ایران

بیمه شخص ثالث چیست و چه کاربردی دارد؟

بیمه شخص ثالث، بیمه اجباری برای تمامی رانندگان و صاحبان وسایل نقلیه زمینی به شمار می آید. می توان شخص اول را مالک وسیله نقلیه، شخص ثانی را شرکت بیمه و شخص ثالث را فرد زیان دیده در تصادفات رانندگی به غیر از خود راننده تعریف نمود. بیمه‌نامه ثالث، تمامی خسارات جانی و مالی  اشخاص ثالث را جبران می‌کند. افراد ثالث، می‌توانند از پوشش های بیمه شخص ثالث ایران استفاده کنند.

با توجه به گرانی خودرو و قطعات و ملزومات آن، تهیه بیمه شخص ثالثی که میزان پوشش مالی بالایی را ارائه دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است. تعداد محدودی از شرکت‌های بیمه‌گر، حداکثر میزان پوشش مالی را ارائه می‌کنند. خوشبختانه، شرکت بیمه ایران نیزیکی از این شرکت‌های بیمه‌گر است که سقف پوشش مالی ۲۲۰ میلیون تومانی را در سال ۹۹ به بیمه‌گزاران پرداخت می‌کند.

بیمه‌نامه ثالث هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارات مال و اموال این اشخاص را جبران می‌کند. طبق تعریف به عمل آمده راننده مقصر تصادف به عنوان شخص ثالث به شمار نمی آید. بیمه شخص ثالث فقط به جبران خسارت‌های جانی رانندگان را تقبل می‌کند که پوشش‌های مربوط به فوت و نقص عضو از کار افتادگی شامل حال وی می‌شود. بدین ترتیب، بیمه‌نامه ثالث  هیچ مسئولیتی در برابر خسارت های مالی وارد شده به راننده مقصر ندارد.

برای اطلاعات خرید بیمه شخص ثالث خودرو، به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://bimeh.com/thirdparty

فرصت ویژه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث تا پایان اسفند ماه

بیمه ثالث خودروی  از شرکت بیمه ایران

آشنایی اجمالی با بیمه شخص ثالث ایران

پیش از آشنایی با پوشش ها و مزایایی که بیمه شخص ثالث ارائه میکند، بد نیست که به صورت اجمالی با یکی از شرکت‌های بیمه ای ارائه دهنده بیمه شخص ثالث آشنا شویم. بیمه ایران را می توان یکی از قدیمی‌ترین شرکت بیمه و تنها شرکت بیمه دولتی در ایران نام برد. شرکت بیمه‌گر ایران را می توان یکی از پرفروش ترین شرکت های بیمه در حوزه  بیمه شخص ثالث نام برد. در ادامه بیشتر با این مزایا و پوشش ها آشنا خواهید شد.

پوشش‌های بیمه شخص ثالث ایران

بیمه شخص ثالث ایران با هدف حمایت از افراد زیان‌دیده در پی تصادفات و حوادث رانندگی مختلف به جبران خسارت های آنان مبادرت می ورزد.   افراد زیان‌دیده   می‌توانند از پوشش های بیمه نامه ثالث خود نهایت استفاده را داشته باشند.

خسارت هایی که در بیمه شخص ثالث ایران به عنوان یکی از بهترین بیمه نامه ها قابل جبران هستند:

۱- جبران خسارت های مالی و جانی به اشخاص ثالث

۲- جبران خسارت های جانی به سرنشینان اتومبیل راننده مقصر و خود راننده مقصر

پوشش‌های جانی بیمه شخص ثالث ایران شامل: غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌های درمانی فرد آسیب دیده هستند. پوشش مالی هم به طبع خسارت‌های وارد شده به اتومبیل و مال و اموال آسیب دیده به غیر از راننده است. حداقل پوشش مالی بیمه شخص ثالث ایران در سال ۹۹ معادل ۱۱ میلیون تومان  است. شما می‌توانید خسارت‌های مالی وارد شده به وسایل نقلیه اشخاص ثالث را با آن جبران کنید. سقف خسارت‌های جانی هم مطابق با دیه ماه حرام ۴۴۰ میلیون  و در غیر ماه حرام ۳۳۰ میلیون تومان در سال جاری یعنی ۱۳۹۹ تعیین شده است.

فرصت ویژه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث تا پایان اسفند ماه

پوشش های بیمه شخص ثالث ایران

مزایای منحصر به فرد بیمه شخص ثالث ایران

همان طور که گفته شد؛ بیمه شخص ثالث ایران به عنوان پرفروش ترین بیمه شخص ثالث به شمار می‌رود. در قیاس با سایر شرکت های بیمه دیگر، بیمه ثالث ایران سرآمد است. از جمله مزیت های چشمگیری که بیمه شخص ثالث ایران دربردارد؛ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

۱- وجود تعداد دفاتر و شعب بسیار زیاد بیمه ایران نسبت به سایر شرکت های بیمه دیگر به منظور پرداخت خسارت های وارد شده به اشخاص ثالث

۲- امکان دریافت خسارت سیار که تنها با یک تماس با بیمه ایران، کارشناسان مربوطه به محل حادثه آمده و به تسریع روند ارزیابی و پرداخت خسارت های وارد شده در محل حادثه خواهند پرداخت.

۳- سقف بیمه ثالث ایران که نسبت به بیمه ثالث سایر شرکت‌های بیمه بیشترین سقف پوشش مالی را بیمه ایران به خود اختصاص داده است.

۴- خرید قسطی بیمه شخص ثالث ایران: شما می‌توانید بیمه ثالث ایران را به راحتی به صورت اقساطی از سامانه بیمه دات کام خریداری کنید.

 خرید نقدی و قسطی بیمه شخص ثالث، استعلام و نحوه محاسبه  قیمت بیمه شخص ثالث ایران در بستر اینترنتی سامانه بیمه دات کام قابل انجام است. شما می‌توانید از این مزایا در کوتاهترین فرصت ممکن به خوبی استفاده کنید.

فرصت ویژه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث تا پایان اسفند ماه

قیمت بیمه شخص ثالث شرکت بیمه ایران

قیمت بیمه شخص ثالث ایران ۹۹ و نحوه محاسبه آن

با توجه به این مسئله که بیمه شخص ثالث نسبت به سایر بیمه های دیگر گران‌تر است؛ مسئله قیمت بیمه شخص ثالث از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. نحوه محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث ایران درست به مانند سایر شرکت های بیمه ای دیگر بر پایه نرخ اعلام شده توسط بیمه مرکزی است. این قیمت حسب تعداد سیلندر خودروها به شرکت های بیمه‌ای ابلاغ می شود. هر چند که به غیر از تعداد سیلندر، فاکتورهای تأثیرگذار دیگری نیز در قیمت بیمه شخص ثالث ایران دخیل هستند؛ ولی به طور کلی این عامل را جزء اصلی ترین عامل در نرخ شخص ثالث می دانند. فاکتورهای دیگری همچون تخفیف عدم خسارت، مدت بیمه نامه، کاربری خودرو و جریمه دیرکرد نیز در تعیین قیمت بیمه شخص ثالث ایران تأثیرگذار می باشند.

فرصت ویژه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث تا پایان اسفند ماه

دوری از حوادث  با خرید آنلاین بیمه ثالث

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران در کسری از ثانیه از بیمه دات کام

اگر می خواهید از پوشش‌ها و مزایای منحصر به فرد بیمه شخص ثالث ایران به خوبی استفاده کنید؛ بایستی حتما  قبل از بروز تصادفات اقدام به خرید آن  کنید. شما می‌توانید با ورود به سامانه بیمه دات کام به راحتی نسبت به خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران اقدام کنید. حتی تمدید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران و استعلام اصالت آن با کد ملی در bimeh.com میسر است. بنابراین نام بیمه دات کام را برای خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران به خاطر داشته باشید.

سخن نهایی با رانندگان

با توجه به مزایا و پوشش هایی که بیمه شخص ثالث ایران ارائه می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریعتر به منظور پیشگیری از بروز تصادفات و خسارت های مالی و جانی سرسام آور از خدمات این بیمه بهره مند شوید. بیمه ثالث ایران  مرهمی روی دردهای شما در حین تصادفات رانندگی خواهد بود.

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، ‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

پست الکترونیک: info@bimeh.com

شماره تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489956