علی سرتیپی تهیه کننده سینما معتقد است که برنامه تلویزونی «هفت» پیش از هر چیز باید رویکردش را به سینما مشخص کند.

به گزارش خبر آنلاین او گفت:«برنامه هفت در مدت پخش​اش توانسته، طیف عظیمی از اقشار جامعه را با سینما آشنا کند و این  اتفاق بسیار خوبی است.»

سرتیپی افزود:«اما از طرف دیگر وقت آن رسیده که این برنامه تکلیف خود را روشن کند و مشخص سازد که حقیقتا می خواهد با بیان حاشیه​های سینما مخاطب عام را با خود همراه کند و یا این​که از طریق بحث​های تخصصی به مشکلات سینما بپردازد. این دوگانگی به نظر من کمی ماهیت این برنامه را دچار مشکل کرده​است.»

 او با اشاره به این مطلب که  برنامه «هفت»دراین مدت تنور سینما را گرم تر کرده ، اظهار داشت:«به نظر من این برنامه هنوز به جایگاهی که مناسب یک برنامه سینمایی است، نرسیده و در جزئیات با اشکالات فراوانی روبرو است.»  

تهیه کننده فیلم «نصف مال من، نصف مال تو» به حضور فریدون جیرانی به عنوان مجری در این برنامه اشاره کرد و افزود:«فریدون جیرانی به یکی از کارگردان​های خوب سینمای ایران است و اطلاعات او در زمینه سینما ارزشمند است. اما داشتن این خصلت باعث نمی​شود که فکر کنیم جیرانی در زمینه اجرای چنین برنامه​ای نیز موفق است​.»

سرتیپی خاطر نشان کرد:«به نظر من یکی از اشکالات فریدون جیرانی در اجرای این برنامه شتابزدگی و قضاوت​های زود هنگام او است که گاهی دلخوری​های بزرگی را میان اهالی سینما بوجود می​آورد. فکر می​کنم اگر کمی مسلط تربرنامه را اجرا کند،نتیجه بهتری خواهد گرفت. با این کار شاید از بسیاری از سو تفاهم​هایی که در این مدت دامن​گیر این برنامه و مجری آن بوده کم شود.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =