۶ نفر
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
فوتبال خادم می‌خواهد چه کار آقای خادم؟

شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

عزیزی خادم را می‌شناسم؛چند سالی می شود.به همین دلیل است که می‌گویم وعده‌هایی که داد و حرف‌هایی که پس از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون فوتبال زد پوپولیستی بود!
از اینجا شروع می کنم.دکتر؛واقعا هدف شما رسیدن تیم ملی به جام جهانی است؟ما فرض را بر این گذاشته ایم که خانه از پای بست ویران است،شما بیا و درست‌اش کن اما چرا با وعده صعود به جام جهانی؟گیریم که مسافر قطر شدیم بعدش چه می‌شود؟یعنی همه آن ۴۹ نفری که به شما رای داده اند دغدغه شان این بوده؛صعود به جام جهانی؟
دکتر،دکتر.گفته ای خادم فوتبال هستی.به قول خودت و با آن تکه کلام همیشگی این یک پروپاگاندا نیست؟فوتبال خادم می خواهد چه کار؟شما باید مدیریت کنید،در راس باشید و یکی یکی مشکلاتی که در فوتبال ایران وجود دارد را بر طرف کنید.با شعار دادن و اینکه من خادم هستم و خدمتگزار نمی شود این فوتبال را به سرانجام رساند.فوتبال پایه،رده های مختلف ملی،مشکلات باشگاه های لیگ برتری،لیگ دسته اول،داوری ها،فساد و فساد و فساد.خادم نباشید آقای خادم،مدیر باشید و با مدیریت تان یک بولدوزر بیاندازید زیر این ویرانه و شخمی اساسی به آن بزنید.با شعار دادن و فروش رویا و اینکه برویم جام جهانی کار تمام است نه تنها این فوتبال درست نمی شود بلکه ممکن است فجایعی بدتر از آنچه در ماجرای ویلموتس پیش آمد،پیش بیاید.دکتر؟کار سختی دارید و فقط یک خواهش،بی خیال شعار و عوامفریبی شوید و اگر برای درست کردن فوتبال آمده اید بسم الله.ما منتظر می مانیم تا خدمات این به قول خودتان خادم را ببینیم و فعلا قضاوتی نمی کنیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    10 0
    دم مهران مدیری گرم در سریالی که درست کرده بود خوب نشان داد آدمها همون آدمها هستند ولی جاها و صندلی هاشون عوض می شه حالا شق القمر کردن این که شد همون فقط جاها عوض شد طرز فکر یکی است
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    3 6
    بابا بذارین بنده خدا بیاد بعد حمله رو شروع کنید
  • کارن IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    2 8
    ما مردم متاسفانه عادت کرده ایم ساز مخالف بزنیم...مشروعیت هیچ چیز و هیچ کس را قبول نداریم .. این بنده خدا(خوب یا بد) هنوز یک روز مدیریت نکرده است که نویسنده محترم این یادداشت چنین بی رحمانه با یک سری فرضیات و موهومات بر او تاخته است ..ما را چه میشود؟
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    12 5
    من به کسانی که ایشان راانتخاب کردندمیگویم اشتباه کردن.وقول میدهم که ایشان جرات وکارایی لازم برای این کارراندارند.علی کریمی ولی جرات آن راداشت که آلودگی فوتبال ایران راتا۷۰%ازبین ببرد.
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 1
    دوست عزیز شما قضاوتت را کرده ای بی خود منت سر کسی نگذار نمی گویم خادم خوب است یا بد اما مشخص است شما ناراحت هستید چرا سلبریتی محبوبتان رای نیاورده است