هیچ نیروی منفی نمی‌تواند ما را از مسیر انقلاب منحرف کند / جنگ جهانی با یک ویروس شکل گرفته است

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور با بیان اینکه کمبودها و مشکلات کشور ناشی از ضعف برخی مسئولان بوده است، گفت: ما مسئولان باید بیش از گذشته از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مراقبت کرده و غفلت نکنیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار حسین دهقان در سفری دو روزه به استان آذربایجان‌غربی و در جمع معتمدین و فعالین اقتصادی ارومیه با اشاره به مسیر انقلاب اظهار کرد: هرچقدر زمان پیش می‌رود مسیر انقلاب سخت‌تر می شود که همین امر باعث خودسازی بیشتر نیروهای انقلابی شده و باید خودمان را بیشتر از گذشته برای این مسیر آماده کرده و برای اعتلای نظام تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مورد انتظار مردم از مسئولان کشور هستند که باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم.

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور با بیان اینکه انقلاب حلقه واصله ایشان با مردم است، خاطر نشان کرد: مسیری که برای اعتلای نظام و انقلاب انتخاب کرده‌ایم مسیر درستی بوده و هیچ انرژی منفی نمی‌تواند ما را از این مسیر منحرف کند.

دهقان با بیان اینکه متعلق به هیچ جریان و حزبی نیستم، تصریح کرد: همواره به عنوان یک نیروی انقلابی در خدمت نظام و مردم هستم.

نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران همزیستی و همدلی همه اقوام و ادیان را اثبات کرده است

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور با بیان اینکه همه اقشار جامعه در تمامی صحنه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی حضور فعال دارند، گفت: نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران همزیستی و همدلی همه اقوام و ادیان را اثبات کرده است.

دهقان که در جمع خیرین ارومیه سخن می‌گفت، با تسلیت رحلت حضرت زینب کبری (س) و تبریک ولادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: سفارش امیرالمومنین همواره توجه به یتیمان بوده است و هرچقدر در این زمینه تلاش کنیم توشه آخرت خود را فراهم کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه زکات در دین اسلام بر مبنای توجه به یکدیگر گنجانده شده است، افزود: متاسفانه جامعه ما با اسلامی شدن کامل فاصله دارد، در صورتی که اگر همه ظرفیت‌ها بر مبنای زیرساخت‌ها به درستی استفاده شوند هیچ کس شب را گرسنه صبح نخواهد کرد.

دهقان با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه دولت فراهم کردن مسکن، شغل مناسب و تامین سلامت آحاد مختلف جامعه است، خاطر نشان کرد: در صورت رسیدن به این مهم، خیلی از آسیب های اجتماعی و مشکلات موجود کشور حل شده و دیگر اتفاق نخواهند افتاد.

وی با اشاره به تنوع قومی و دینی در کشور گفت: نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران همزیستی و همدلی این اقوام و ادیان را اثبات کرده و این حضور همیشگی تمامی آحاد جامعه در صحنه‌های مختلف، نعمت بزرگی برای نظام و انقلاب است.

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور با بیان اینکه همه آحاد جامعه بدون توجه به ادیان و اقوام خود، همواره با عناصر ناساز مقابله کرده‌اند، تصریح کرد: فرهنگ و امکانات و ظرفیت‌های مختلف کشور و مردم لیاقت زندگی بسیار بهتر از وضعیت کنونی را دارد و فقط کافی است دعواهای سیاسی خود را کنار بگذاریم و همه در کنار همدیگر برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

سردار دهقان

در برابر عظمت روحی و وجدانی و مسئولیت پذیری کادر درمانی باید سر تعظیم فرود آورد

دهقان با بیان اینکه جامعه سلامت همه آسایش و سلامت خود را با وجود همه محدودیت‌ها برای سلامت جامعه ایثار کرده‌اند، گفت: کادر درمانی اثبات کردند تمام ناروایی‌هایی که در گذشته نسبت به آنها می‌شد، موضوعیت ندارد و با فداکاری کامل در صحنه مبارزه با کرونا ایستادند و جنگیدند.

وی در بخش دیگری از برنامه‌های سفر خود به آذربایجان‌غربی، در دیدار و تجلیل جمعی از کادر درمانی ارومیه با بیان اینکه در برابر عظمت روحی و وجدانی و مسئولیت پذیری کادر درمانی باید سر تعظیم فرود آورد، اظهار کرد: کرونا همه امور را در جهان تحت تاثیر قرار داده و سبک زندگی در همه زمینه‌ها را تغییر داد.

دهقان اضافه کرد: به نوعی جنگ جهانی با یک ویروس شکل گرفته و این افتخار برای پرسنل درمانی ما وجود دارد که با وجود تحریم‌های ظالمانه در این عرصه خوش درخشیده و با برداشتن همه محدودیت‌ها فضا را مدیریت کردند.

دهه پنجم انقلاب پایان کج‌روی‌ها و آغاز شایستگی‌ها خواهد بود

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور با بیان اینکه دنیا شرایط کاملا متفاوتی تجربه می‌کند، گفت: کرونا دنیا را در هم نوردیده و نظام های سیاسی و قدرت مردم را برای مقابله با بحران به چالش کشیده است.

دهقان که در دیدار با فعالین عرصه کشاورزی آذربایجان‌غربی سخن می‌گفت، اظهارکرد: در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تمامی مشکلات همه توطئه‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم که رمز این موفقیت‌ها یک عنصر قدرت‌ساز به نام ملت ایران اسلامی است.

وی بابیان اینکه ملت عزیزمان به خاطر عزت، اقتدار و استقلال خود همه مشکلات را تحمل کرده‌ و از آزمودن‌های دشمنان سربلند بیرون آمده‌اند، اظهار کرد: امروز در دهه پنجم انقلاب باید تجربه جدی تری از انسجام در کشور صورت گیرد تا اعتلای نظام و انقلاب در گام دوم انقلاب نیز تحقق یابد.

وی اذعان کرد: امروز همه از شرایط موجود جامعه و کشور شکوه می‌کنند که قابل قبول نیست. باید به بالندگی برسیم و برای نسل آینده جامعه‌ای فراهم آوریم که افتخار کنند.

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور با بیان اینکه در بلوغ سیاسی انقلاب قرار گرفته‌ایم، خاطر نشان کرد: امروز باید حس طبقه حاکم از اذهان عمومی پاک شود و ارتباط تنگاتنگ مسئولین با مردم شکل گیرد چراکه جوانان مطالبه حضور در عرصه‌های مختلف را دارند.

وی اضافه کرد: امروز باید ظرفیت مسئولیت پذیری داشته باشیم، دیگر زمان فرافکنی و نمی‌توانم‌ها به پایان رسیده و در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که همه مسئولان باید صفت نوکری مردم را به معنای کلمه نشان دهند.

دهقان مسئولان را امانت‌دار مردم عنوان کرد و گفت: باید به تبعیض ناروا، رانت و انتخاب‌های سیاسی نقطه پایان گذاشت، بایستی بپذیریم و تحمل کنیم و تمکین کنیم که ظرفیت‌ها و دارایی‌های کشور برای تک به تک آحاد مردم تعلق دارند و به همین جهت باید شایسته‌ترین افراد در همه امور برای خدمت به مردم حضور پیدا کنند و لباس سیاست را از همه زمینه‌های اجرایی باید جدا کرد.

وی با اشاره به اینکه ما مسئولان بدهکار به تاریخ یک ملت و ولی فقیه و انقلاب هستیم، تصریح کرد: با همت مردم عزیزمان دهه پنجم انقلاب پایان کج‌روی‌ها و آغاز شایستگی‌ها خواهد بود.

مسئولان باید برای ایفای نقش همگانی بسترهای لازم را فراهم کنند

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور طی دومین روز حضور خود در استان آذربایجان‌غربی در جمع مردم شهرستان نقده با بیان اینکه همه امکانات و ظرفیت‌های کشور باید با عدالت در اختیار تمامی آحاد مردم قرار گیرد، گفت: همه آحاد ملت برای حل مشکلات و آبادانی کشور باید نقش خود را ایفا کنند و این مهم مستلزم فراهم کردن بسترهای لازم توسط مسئولان برای همه مردم است.

دهقان بر رفع محرومیت از شهرهای کمتر توسعه یافته تاکید کرد و افزود: دیدگاه مسئولان به همه مناطق کشور باید به گونه‌ای باشد که شهرهای کمتر توسعه یافته توجه بیشتری شود و در شهرهای توسعه یافته نیز آهنگ توسعه حفظ شود.

وی با انتقاد از هدررفت سرمایه‌های کشور در قالب صنایع بدهکار به بانک که تعطیل شده‌اند، گفت: باید مشکلات بانکی این واحدهای تولیدی حل شود تا جوانان از کار بیکار نشده و سرمایه‌ها نیز حف شوند.

دهقان از روند پشت میزنشینی برخی مسئولان نیز انتقاد و اضافه کرد: مسئولان به عنوان خادمان ملت باید به دنبال حل مشکلات سرمایه‌گذاران باشند تا در روند تولید ثروت و اشتغالزایی خللی ایجاد نشود.

وی تورم را بزرگترین مشکل کشور در مقطع کنونی عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلایلی همچون وجود رانت‌های مختلف و نوسانات ارزی، کاهش تورم و کنترل آن بسیار کار سختی است اما باید با حل مشکلات به دنبال ایجاد ثروت در جامعه باشیم.

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات پیشرو خاطر نشان کرد: در مقطع کنونی به مشارکت خلاقانه ملت عزیزمان برای آینده‌ بهتر با حضور پرشور در انتخابات نیازمندیم.

حضور در مزار شهدای ارومیه، بازدید از کارخانه‌های اسپوتا، اروم تریلر، فولاد ارومیه، بازدید از مجتمع مارال صنعت ارومیه، مجتمع صنایع غذایی چی چست تاک از جمله دیگر برنامه‌های سفر سردار دهقان به آذربایجان‌غربی بود که به دعوت منوچهر عظیمی فعال اقتصادی و عمرانی این استان انجام شد تا مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی بررسی و راهکاری اندیشیده شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =