۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰

سه گانه شعری (آن ها،گریه های امپراتور و اقلیت) مجموعه غزل های فاضل نظری است که همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران ضمن تجدید چاپ در اختیار علاقه مندان به شعر قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، چاپ اول سه گانه (گریه های امپراتور،آن ها و اقلیت) فاضل نظری در بیست و دومین دوره نمایشگاه کتاب منتشر شد،که بعد از دو سال از انتشار این مجلد سه گانه، «گریه های امپراتور» به چاپ هفدهم، «آن ها» به چاپ سیزدهم و «اقلیت» به چاپ چهاردهمین رسیده است.

«گریه های امپراتور » به عنوان اولین مجموعه نظری، مجموعه 38 سروده از شاعر است. مجموعه غزل های «آن ها» هم که شامل 51 غزل است در نهمین دوره کتاب فصل که ویژه آثار منتشر شده در بهار 88 است در بخش شعر به عنوان اثر ممتاز و برتر معرفی شده است. همچنین «اقلیت » شامل 38 سروده در یک دفتر از سه گانه شعری فاضل نظری است.

سه گانه نظری

نظری در مورد قالب اشعار اظهار داشته که اشعار در قالب غزل است که البته سعی کرده ام روایت تازه ای از غزل کهن فارسی را داشته و تصویر واقعی غزل را به مفهوم واقعی نشان دهم.

در مجموعه «آن ها» آمده است:

«ساحل جواب سرزنش موج را نداد
گاهی فقط سکوت سزای سبکسری ست»

سه گانه فاضل نظری تولید مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری است که با قیمت 7500 تومان در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران در اختیار علاقه مندان به شعر قرار می گیرد.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =