انتشارات فرهنگ معاصر، ناشر تخصصی کتاب‌های مرجع و دو زبانه با بیش از 140 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش خبرآنلاین، رمان «مروارید» از جان اشتاین‌بک با ترجمه سروش حبیبی، «فرهنگ رجال پارلمانی ایران»، چاپ تازه‌ای از «فرهنگنامه سه‌جلدی واژگان و اعلام زبان فارسی» صدری افشار و نسرین و نسترن حکمی به همراه چاپ نخست «فرهنگ جیبی فارسی، فرهنگ حقوقی معاصر»، «عناصر» از مجموعه دانش معاصر، از تازه‌ترین کتاب‌هایی است که انتشارات فرهنگ معاصر در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌کند.

علاوه بر این آثار فرهنگ پویا دکتر باطنی و کتاب‌های تخصصی که فرهنگ‌نویسان زیر نظر وی در واحد پژوهش فرهنگ معاصر منتشر کرده همراه فرهنگ هزاره دکتر علی محمد حق‌شناس و مجموعه‌فرهنگ‌های حییم در قطع‌های مختلف از دیگر ‌آثاری است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

انتشار و عرضه چاپ تازه‌ای از رمان 10 جلدی کلیدر محموددولت آبادی که در دو فرم منتشر شده است، به همراه رمان آبلوموف ایوان گنجارف از دیگر کتاب‌های انتشارات فرهنگ معاصر است. دو کتاب دائرةالمعارف هنر و فرهنگ اصطلاحات هنری و اعلام هنرمندان تالیف رویین‌پاکباز و تیم‌همکارانش از دیگر آثاری است که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مجموعه 14 جلدی پژوهشگران معاصر ایران تالیف هوشنگ اتحاد نیز که در آن زندگی و‌ آثار بیش از 50 محقق ادبی و فرهنگی معاصر در شکلی محققانه آمده است از دیگر آثار ارائه شده در غرفه فرهنگ معاصر است.

انتشارات فرهنگ معاصر در روزهای 14 تا 24 اردیبهشت در شبستان اصلی انتهای راهروی 22 غرفه 32 به عرضه آثار خود می‌پردازد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =