ایسنا نوشت:

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: 9 نفری که قرار است رییس‌جمهور از بین لیست 13 نفره انتخاب کند در واقع کمک‌کار گروه 3 نفره حداد عادل، ولایتی و عسگراولادی هستند و وظیفه آن‌ها وحدت و پرهیز دولت از دخالت در انتخابات مجلس است.

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به انتشار لیست 13 نفره برای پیگیری اتحاد بین اصولگرایان، گفت: انتخاب این افراد به معنای دخالت آن‌ها در انتخابات نیست، بلکه آن‌ها تلاش می‌کنند روابط صحیحی بین دولت، به عنوان مجری انتخابات، حاکم باشد؛ چراکه ممکن است برخی اطرافیان دولت همچون استانداران، فرمانداران و بخشداران دخالت غیرمجاز در انتخابات انجام دهند لذا 9 نفر انتخابی رییس‌جمهور از بین این 13 نفر، قرار است کمک کار دولت باشند.

وی خاطرنشان کرد: دولت و به خصوص نزدیکان رییس‌جمهور باید از هرگونه فعالیتی که شائبه تاثیرگذاری در انتخابات مجلس نهم را داشته باشد، پرهیز نمایند.

بادامچیان اظهار کرد: پرهیز دولت از هرگونه تاثیرگذاری در انتخابات مجلس نباید همراه با دعوا و اختلاف باشد. آن‌ها باید با همراهی و با همفکری و با دقت بر این‌که کسی خارج از محدوده وظایفش عمل نکند در انتخابات آینده وارد شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گردهمایی پیشین جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، گفت: این نوع گردهمایی‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی در راستای ایجاد وحدت بین اصولگرایان و نزدیکی بیشتر اصولگرایان است که در همین راستا 9 نفری که قرار است از بین 13 نفر انتخاب شوند در جهت هر چه صحیح‌تر برگزار شدن انتخابات فعالیت می‌کنند.

وی گفت: بعد از بررسی لایحه بودجه در مجلس و با نزدیک‌تر شدن به موعد انتخابات، فعالیت‌های انتخاباتی سامان خواهد یافت و شاهد تحرکات بیشتری در بین اصولگرایان خواهیم بود.

/29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =