فارس نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وجود یک جریان انحرافی در راستای تضعیف ولایت فقیه خبر داد و گفت: متاسفانه احساس می‌شود این جریان انحرافی تلاش دارد که با اقدامات خود و نفوذ در برخی شخصیت‌های ولایتمدار کاری انجام دهد که منجر به تضعیف پایه‌های ولایت فقیه شود.

 پرویز سروری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن بر بحث ولایتمداری و توجه به فرمایشات ولی فقیه، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نظامی برخواسته از اراده مردم متکی بر توکل الهی است.

سروری خاطرنشان کرد: آنچه باعث شد 33 سال ملت ما در حمله سراسری دشمن و تحریم‌های بی حد و حصر دشمنان اسلام و انقلاب پایداری و مدل خود را بر مدل سکولاریسم مقدم کند و مردم مسلمان دنیا را به سوی اندیشه مدلی مشابه مدل ایرانی بکشاند، وجود ولایت فقیه در کشورمان است که توانست همه ظرفیت‌های کشور را در راستای رشد تعالی کشور و احیای اندیشه و تفکر اسلامی به کار گیرد.

وی ادامه داد: بدیهی و طبیعی است که دشمن زخم خورده تلاش می‌کند که به این کانون عزت‌بخشی جوامع اسلامی حمله کند و توقع از آنها همین است که این دشمنان زخم خورده و شکست خورده و سرمایه از دست داده هر اقدامی را در جهت مقابله با ولایت فقیه انجام دهد. 

سروری در عین حال یادآور شد: آنچه توقع نمی‌رود این است که در درون نظام جمهوری اسلامی کسانی که به ولایت فقیه اعتقاد و التزام دارند، خدای ناکرده رفتاری از خود بروز دهند که این رفتار به تضعیف پایه‌های ولایت فقیه در جامعه اسلامی منجر شود.

این نماینده مردم تهران گفت: در شرایطی که تحولات منطقه هر روز سنگر به سنگر جلو می‌آید و همه نگاه‌ها به انقلاب و جمهوری اسلامی معطوف می‌شود، طبیعی است هر حرکتی که باعث تضعیف این مدل شود می‌تواند عواقب بدی داشته باشد.

سروری همچنین  گفت: در همه زمینه‌ها دفاع از ولایت فقیه یک وظیفه شرعی است و امروز این وظیفه مضاعف شده و همه ما باید در پاسداشت این گوهر گرانبها تلاش کنیم. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وجود یک جریان انحرافی در راستای تضعیف پایه‌های ولایت فقیه خبر داد و گفت: متاسفانه احساس می‌شود این جریان انحرافی تلاش دارد که با اقدامات خود و نفوذ در برخی شخصیت‌های ولایتمدار کاری انجام دهد که منجر به تضعیف پایه‌های ولایت فقیه شود.

وی افزود:‌ما تعجب نمی‌کنیم وقتی می‌بینیم افرادی مانند فوکویاما عنوان می‌کنند مدل جمهوری اسلامی که بر دو بال سبز و قرمز، فرهنگ انتظار و شهادت منبعث از امام زمان (عج) و امام حسین (ع) است و با محوریت ولایت فقیه آنقدر بعد پیدا کرده که سلاح‌های مخرب غربی‌ها توان آسیب رسانی به این پرنده را ندارند و آنها اذعان می‌کنند برای اینکه این پرنده در راستای تیرهای ما قرار گیرد باید ولایت فقیه تضعیف شود تا بال‌ها به طور هماهنگ حرکت نکنند.

به گفته سروری در چنین شرایطی که دشمن به این نتیجه رسیده و این حقیقت را به خوبی درک کرده است، ‌دوستان باید بیشتر و بهتر بر این حقیقت وقوف پیدا کنند و برای اینکه ولایت فقیه هر روز گام‌های جدیدتری را در جهت رشد و تعالی جامعه و فرهنگ اسلامی بردارد، تلاش کنند.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =