عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که از ولی فقیه اطاعت نکنند،‌طاغوت پرستند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین آیت الله سید احمد علم الهدی که صبح امروز در تجمع عاشورائیان فاطمی در میدان هفت تیر تهران سخن می گفت با بیان اینکه «برخی گمان می کنند می توانند با دین‌سازی و فرقه‌سازی مردم را منحرف کنند»، گفت: پذیرش امامت امام زمان(عج) از راه مجتهد جامع‌الشرایط است. امام زمان (عج) نائبی چون امام خمینی(ره) داشت که شما مردم جان دادید و فرزندانتان را نثار انقلاب اسلامی ایران کردید تا طاغوت سرنگون شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه «نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران امامت امام زمان را پیاده کرده است» تصریح کرد: کسانی که در برابر ولی فقیه بایستند و از فرمان ولی فقیه اطاعت نکنند و در مقابل نظام ولایی ا‌لگوی دیگری را مدنظر داشته باشند این افراد طاغوت پرست هستند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ما باید موقعیت، وضعیت و شخصیت خود را در خصوص امامت‌پذیری مدنظر داشته باشیم.

بعد از اتمام سخنان علم الهدی، یکی از ذاکران اهل بیت(ع) به مرثیه خوانی پرداخت.

این ذاکر اهل بیت (ع) پس از عزاداری با بیان اینکه«آقا فرمود شخص برای ما مطرح نیست» افزود: حزب الله و تمام ملت گوش به فرمان آقا هستند. از این اجتماعات مذهبی تنها برای ولایت استفاده می شود و برای بسط اندیشه های بلند امام (ره) و امام خامنه ای.

حسین سازور افزود: اجتماع بزرگ عاشورائیان فاطمی اعلام می کند تا آخرین قطره خون از ولایت پشتیبانی و حمایت می کنیم.(سردادن شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» توسط عزاداران).

وی با بیان اینکه «تا منشور فاطمه(س) را داریم،‌خطبه فدکیه را داریم منشور کورش باید زیر خاک بماند» گفت: ما تا الگویی مانند فاطمه(س) و حضرت امیر المومنین(ع) داریم نیازی به کورش و منشورش نداریم؛ مال همان انگلیسی ها. اگر شما زرنگید و دل تان می سوزد بیایید خطبه حضرت زهرا(س) را بین المللی کنید.

این مداح با اشاره به تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا خاطرنشان کرد: این تحولات بیداری اسلامی است نه بیداری انسانی؛ بیداری که از انقلاب اسلامی ایران منشعب شده  است و به فرموده آقا انشاء الله تا اروپا خواهد رفت.

وی در پایان دعاهایش گفت: خدایا! رییس جمهور مان را از فتنه گران و توطئه گران که اطرافش لانه کردند برهان.

همچنی در پایان این مراسم یکی از مسئولان هیات عاشورائیان فاطمی با اشاره بر اینکه در میادین دیگر نیز مراسم عزاداری برگزار می شود تاکید کرد: چنانچه جایی دیده شد توطئه و فتنه ای در کار است امت حزب الله همان جا وظیفه خود را ایفا کنند. وی همچنین اجتماع عزاداران فاطمی در میدان 7تیر هیچ گونه بیانیه و اطلاعیه ای صادر نکرده است و اگر بیانیه ای با نام هیات عاشورائیان فاطمی به دست شما رسیده بدانید که از طرف ما صادر و منتشر نشده است.

/27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مريم IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
    0 1
    درود بر احمدي نژاد و دولت پاكش كه آثار اقدامات انقلابي آنان در سرتاسر ايران اسلامي گسترش دارد اگر بعضي ها نمي توانند ببينند سياه نمايي ديگر نكنندوتهمت هاي خنده دار هم نزنند