۵۰هزار مراجعه به مراکز معاینه فنی در آذربایجان‌غربی

در سال جاری، بالغ بر ۵۰ هزار وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان آذربایجان‌غربی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ۷ مرکز معاینه فنی وسایل سنگین در سطح استان فعالیت دارند که طبق آمار تا پایان بهمن‌ماه سال جاری بالغ بر ۵۰ هزار وسایل نقلیه سنگین به این مراکز مراجعه کردند که از این تعداد نزدیک 6 هزار و پانصد وسیله نقلیه از تست های مربوطه رد شدند.

فاریابی افزود : هفت مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان شامل دو مرکز در شهرستان ارومیه و پنج مرکز دیگر در هر کدام از شهرستانهای سلماس، مهاباد، خوی، میاندوآب و بوکان است که در یازده ماهه نخست سال جاری بیشترین پذیرش وسایل نقلیه سنگین جهت معاینه فنی به ترتیب در شهرستانهای ارومیه ، خوی و مهاباد انجام گرفته است.

وی به انجام انواع آزمایش های فنی در این مراکز اشاره نمود و گفت : در این مراکز انواع آزمایشات از قبیل : آزمایش میزان آلایندگی ، میزان صدا ، تست سرعت ، تست ترمزها ، نور چراغ ها ، باک غیر استاندارد ، آج لاستیک و سایر آزمایشهای فنی مشابه از وسایل نقلیه سنگین گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد : بیشترین دلایل ردی وسایل نقلیه سنگین از مراکز فنی مشکلات مربوط به سیستم ترمزها ، آلایندگی و میزان کدری دود و نیز سیستم نور چراغ‌ها بوده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =