۱۱ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرکرد افتتاح می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: همزمان با سراسر کشور ۱۴ اسفند، دو پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس بهادر عبدالغنی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس ۲ پروژه عمرانی طرح تعریض بلوار رهبر و محوطه ورودی دانشگاه شهرکرد و فاز یک خیابان جهاد افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه فاز یک خیابان جهاد میرآباد غربی از سال ۹۸ آغاز شد و در زمستان سال جاری به اتمام می‌رسد، افزود: این طرح شامل دو پل در ابتدای خیابان‌های الوند و آفتاب به طول مجموعا ۴۷ متر، یک میدان در ابتدای خیابان آفتاب، جدول‌کاری به طول ۳۰۰۰ متر، اجرای کانال جهت دفع آب‌های سطحی، دیوار حائل سنگی، عملیات کوه‌بری و اجرای باند جدید خیابان جهاد شامل عملیات زیرسازی و آسفالت به طول یک کیلومتر و ۳۰۰ متر و مساحت ۱۵ هزار و ۳۰۰ می‌باشد که مبلغ ۵ میلیارد تومان در کل این پروژه توسط شهرداری شهرکرد هزینه شده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: همچنین پروژه تکمیل طرح تعریض بلوار رهبر و محوطه ورودی دانشگاه شهرکرد نیز از سال ۹۶ آغاز شده و در زمستان سال جاری به اتمام رسید که این طرح نیز شامل احداث پل عرضی، جدول کاری، کانال، بلوک‌فرش، چراغ‌های روشنایی، حوض آبنما، لوله‌گذاری جهت فضای سبز، باند کندرو و عملیات زیرسازی است.

عبدالغنی خاطرنشان کرد: مساحت کل محیط ۱۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع و مساحت کل عرصه جهت ایجاد دوربرگردان ۱۳ هزار مترمربع است و کل مبلغ هزینه شده در این پروژه نیز ۶ میلیارد تومان می‌باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =