انواع هدایای تبلیغاتی ، چه نوع هدیه تبلیغاتی ای مناسب است؟

اگر برای برای معرفی محصول یا خدمات خود در سال جدید به انواع هدایای تبلیغاتی و کاربردی مانند خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و پاوربانک تبلیغاتی نیاز دارید؛ ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

بسیاری از مشاغل تلاش می‌کنند تا مشتریان و مخاطبان خود را بیشتر از رقبا تحت تأثیر قرار دهند. این رفتار یک دلیل دارد و آن اینست که مشتریان محصولات مشابه‌ای را از رقبای آنها خریداری می‌کنند. از طرفی ذاتا همه مخاطبان و مشتریان از اینکه هدیه‌ای را به رایگان دریافت کنند لذت می‌برند. طبق تعریف، کالاهای تبلیغاتی یا همان هدایای تبلیغاتی، محصولاتی غالبا ارزان قیمت و پرکاربرد مانند خودکار، لیوان، فلش، زیر لیوانی، تقویم، پاوربانک و غیره هستند که به مشتری فعلی یا احتمالی هدیه داده می‌شوند. این موارد معمولا دارای نشان سازمان، نام و آدرس شرکت و همچنین اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما هستند که به عنوان یادآوری‌کننده عمل می‌کنند. این اثرگذاری تخصص تبلیغات نیز نامیده می‌شود. به این ترتیب یکی از روش‌های جلب توجه و یادآوری برند و محصولات شما، هدیه دادن اقلام متنوع تبلیغاتی است. از این سو بسیار مهم است که هدیه‌ای را به مشتریان بدهید که دارای ارزش مطلوب، کاربردی و طول عمر بالا می‌باشد. با این حال این به این معنی نیست که محصول انتخابی شما حتما باید گران قیمت باشد. اگر بودجه شرکتتان اندک است؛ گزینه‌های ارزان و مقرون به صرفه ای در دسترس هستند که می‌توانند به راحتی ماندگار شوند و به شما کمک کنند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنید. در زیر چندین هدیه تبلیغاتی بسیار کم هزینه و عالی برای این منظور ذکر شده است.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

اگر قرار باشد فقط نام یک هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار را ببریم که تقریبا هر سازمانی بتواند از آن برای یادآوری برند خود استفاده کند؛ آن هم خودکار تبلیغاتی است. تحقیقات نشان داده‌اند که غالبا برای نوشتن همیشه به قلم و خودکار نیاز است. حتی با وجود گوشی‌های هوشمند، همچنان خودکارها پرکاربردترین ابزار یادداشت‌برداری هستند. پس چرا مشتریان بالقوه خود را با خودکار تبلیغاتی که دارای نام و نشان شرکت شما هستند تحت تاثیر قرار نمی‌دهید؟ خودکار تبلیغاتی محصولات همه کاره‌ای است. زیرا هم ارزان و هم کاربردی است.

آنچه تجربه کاری به ما ثابت کرده است این است که خودکار تبلیغاتی رایج‌ترین کالای تبلیغاتی است که بر روی میز کار مدیران و کارمندان یافت می‌شود. حتی ظاهر رنگ پریده برخی از آنها نشان می‌دهد که ماه‌هاست از آنها استفاده می‌شود؛ اما همچنان در قلمدان روی میز حضور دارند. خودکار تبلیغاتی همچنین یکی از به یادماندنی‌ترین موارد تبلیغاتی است که مشتریان می‌توانند دریافت کنند.

شاید این هدیه تبلیغاتی خیلی نوآورانه نباشد؛ اما همانطور که می‌دانید ابزار نوشتن مرسوم‌ترین کالای تبلیغاتی مورد استفاده مشاغل است. اگرچه این کالا بسیار پرطرفدار بوده و ممکن است شرکت‌های رقیب شما نیز آنها را به مشتریان هدیده داده باشند؛ اما این بدان معنا نیست که شما باید از سرمایه‌گذاری روی آنها اجتناب کنید. خودکار تبلیغاتی یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی است و هر شرکتی باید به دنبال این باشد که بخش مناسبی از این کالا را در سبد هدایای تبلیغاتی خود جا دهد.

آیا می‌توانیم از لیوان تبلیغاتی نیز استفاده کنیم؟

لیوان‌ها، هدیه تبلیغاتی بسیار خوبی هستند. زیرا بیش از هر کالای تبلیغاتی دیگری نگهداری می‌شوند و هر روز برند شما را در معرض دید مشتریان هدف شما قرار می‌دهند. در دفتر کار روی میز مشتریان، در خانه یا هنگام مسافرت همیشه به این کالا نیاز است. بنابراین لیوان تبلیغاتی به دلیل استفاده بسیار زیاد و کاربری عمومی، ‌بیش از هر کالای دیگری برای تمامی ‌افراد جذاب است. هنوز هم در برخی از ‌دفاتر و شرکت‌ها  از لیوان تبلیغاتی استفاده می‌شود و یکی از مقبول‌ترین هدایای تبلیغاتی است.

مشتریان عاشق دریافت هدیه رایگان هستند و هرچه این هدیه مفیدتر باشد؛ بیشتر لذت خواهند برد. بعد از  یک جلسه کاری طولانی، هیچ چیز آرامش‌بخش‌تر از این نیست که یک لیوان چای گرم که بخار از آن بلند می‌شود در پیش چشم مدیران و یا کارمندان قرار بگیرد. لیوان تبلیغاتی گزینه مورد علاقه پرسنل و کارمندان شرکت‌هاست. همانطور که می‌دانید؛ طبق عادت افراد و کارکنان حتما در زمان استراحت باید یک لیوان چای یا قهوه در کنار خود داشته باشند. این خبر خوبی برای شماست که به دنبال افزایش آگاهی مشتریان و مخاطبان جدید، از نام تجاری خود هستید. زیرا لیوان تبلیغاتی راهی عالی برای معرفی نام شما در محلی است که روزانه توسط بسیاری از افراد دیده خواهد شد. این قسم از هدایای تبلیغاتی به دلیل کیفیت بالای ساخت و متریال عالی طول عمر بالایی نیز دارند که سبب می‌شود برند شما مدت طولانی دیده شود.

فلش تبلیغاتی

عکس لیوان تبلیغاتی

تصور می‌کنید فلش تبلیغاتی به اندازه کافی جدید و نوآورانه نیست؟ پس دوباره فکر کنید. داده‌ها نشان می‌دهد که 56 درصد از مصرف‌کنندگان کالاهای تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی را نسبت به سایر اقلام تبلیغاتی همیشه همراه خود دارند. این روند روندی نیست که فقط در نسل‌های جدید شاهد آن باشیم. بررسی‌های معتبر نشان می‌دهد که حداقل نیمی از نسل قدیمی ‌و80 درصد جمعیت میانسال که هدایای تبلیغاتی دریافت کردند؛ فلش تبلیغاتی خود را بسیار کاربردی می‌دانند.

مهم‌ترین نتیجه‌گیری ما از این یافته‌ها این است که همیشه در مورد فناوری گزینه جالب بودن و جدید بودن ملاک نیست. مواردی مانند فلش تبلیغاتی وجود دارند که به دلایل کاربردی بودن، جزء اقلام پرفروش هستند. درایوهای USB  بسیار مفید هستند و مشتریان آنها را همیشه در کیف، جیب و ماشین خود به همراه دارند. بنابراین هنگام برنامه‌ریزی برای گزینش هدایای تبلیغاتی خود، حتما روی فلش تبلیغاتی حساب کنید.

پاوربانک تبلیغاتی

امروزه زندگی افراد در محیط خانه و کار با هم ادغام شده است. از این رو محصولات بی‌سیم بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. بخش زیادی از روند کاری افراد به گوشی‌های هوشمند محول شده و این ابزار کاری هرگز بدون شارژ کاربردی نخواهند داشت. شارژ این ابزارها پروسه‌ای دائمی ‌و تکرار شونده است. بنابراین پاوربانک تبلیغاتی دائما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به علاوه، رشد بسیاری از مشاغل در فضای مجازی نیاز به محصولات بی‌سیم را بیش از هر زمان دیگری ضروری ساخته است. به نظر می‌رسد همه چیز از جلسات کاری گرفته تا انواع جشن‌ها این روزها آنلاین برگزار می‌شود. هیچ کس نمی‌خواهد در حالی که در وسط یک تماس ویدیویی است و یا در حال متقاعد کردن مشتری برای خرید است؛ گوشی همراهش خاموش شود. امروزه حتی بسیاری از فعالیت‌های کاری در طول مسافرت و در ماشین و هواپیما انجام می‌شود. بنابراین پاوربانک تبلیغاتی حکم یک آچار فرانسه را داشته که نبودش حتی برای بسیاری از افراد غیر قابل تصور است. این وسیله دیجیتالی فاکتور اصلی ارتباطات افراد با دنیای هوشمند و مجازی است. بنابراین در سال جدید مشتریان خود را با ارسال یک پاوربانک تبلیغاتی خوشحال کنید و مطمئن باشید آنها تحت تاثیر این هدیه تبلیغاتی قرار خواهند گرفت.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493264