واحد مرکزی خبر نوشت:

کشاورزان چینی محصول هندوانه خود را از طریق تبلیغات اینترنتی به فروش می رسانند. به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر؛ هندوانه کاران چینی در روستای دورافتاده چونگ کینگ در جنوب غرب این کشور محصولات خود را از طریق تبلیغات در پایگاههای معتبر اینترنتی این کشور مانند سینا و تنسنت به فروش می رسانند.

روستای کانگو که به داشتن هندوانه های مرغوب شهرت دارد به علت ان که دور از مسیر بزرگراهها قرار دارد انتقال محصولات ان به خارج مقرون به صرفه نیست.

به همین علت شماری از دانشجویان در این روستا تلاش می کنند به کشاورزان نحوه ا تبلیغات اینترنتی، گرفتن عکس از محصولات و تایپ اطلاعات مربوط به محصولات شان را اموزش دهند.

وانگ خیائوفنگ دانشجو و از مسئولان محلی روستای کانگو می گوید : هرهفته دو بار به مزارع هندوانه می ایم و تصاویری از هندوانه های در حال رشد و تلاش کشاورزان برای نگهداری و پرورش انها تهیه می کنم و بعد این تصاویر را روی اینترنت قرار می دهم. وی می گوید برخی از کشاورزان با فعالیت های تبلیغاتی در اینترنت اشنا نیستند به همین علت وی و همکلاسی هایش با اجرای طرحی به این کشاورزان کمک می کنند.

این افراد مراحل رشد هندوانه را مرحله به مرحله در اینترنت به نمایش می گذارند . رن هونگوی یکی از کشاورزان گفت من همه لحظات کشت و رشد هندوانه در مزرعه خودم را بر روی اینترنت منتشر کرده ام و مردم با مشاهده این اطلاعات متوجه خواهند شد که محصولات من طبیعی و کاملا سالم هستند. تبلیغ هندوانه کاران چینی در اینترنت توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
/5656

 

کد خبر 149331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =