برپایی جشنواره «هنر زنده است» نویدبخش نگاهی نو است

حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در روز هفتم برپایی جشنواره «هنر زنده است» در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران از این رویداد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره «هنر زنده است»، حسین انتظامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ستاد برگزاری و اجرایی جشنواره، در جلسه‌ای با بهروز غریب‌پور رییس شورای سیاست‌گذاری، محمدمهدی عسگرپور عضو شورای سیاستگذاری، مازیار رضاخانی مدیر جشنواره، کمال تبریزی دبیر بخش فیلم جشنواره «هنر زنده است» به گفت‌وگو نشست و در جریان نحوه برگزاری این رویداد قرار گرفت.

انتظامی در این بازدید با اشاره به موقعیت ویژه این رویداد، گفت: از همت نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر تشکر می‌کنم که برای برگزاری باشکوه این جشنواره، تدبیر کردند. نفس فراهم کردن زمینه برای جوانان برای ارائه کار و دیده شدن کارهایشان در شرایط انفعالی که در این سال کرونایی وجود داشت و عده‌ای تصور می‌کردند که همه فعالیت‌ها باید تعطیل شوند، قابل قدردانی است. 

وی اظهار داشت: امروز آمدم تا به بزرگان خسته نباشید و خداقوت بگویم. امیدوارم که برگزارکنندگان این جشنواره با تجربه‌ موفقی که امسال کسب کرده‌اند، تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان سینمایی افزود: در این جشنواره استقبال قابل توجهی از سوی جوانان صورت گرفته است که این می‌تواند زمینه‌ساز بروز استعدادها باشد و جذابیت بیشتری برای جوان‌ها جهت ارائه کار از سراسر ایران داشته باشد. تقسیم‌بندی‌هایی که در بخش مختلف جشنواره وجود دارد، نوید نگاهی نو را می‌دهد و امیدوارم این کارها بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =