اجرای طرح توسعه و اصلاح ۱۵۳  هزار مترخطوط برق رسانی در استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: درراستای استمـرارخـدمات دهـی به مشترکان، بیش از ۱۵۳ هزارمترشبکه توزیع برق احداث و بهسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان رضا علی اصغری بابیان این که طرح توسعه ۶۱ هزار و ۹۰۰ مترشبکه فشــــارمتوسط هوائی و زمینی انجام شده گفت: عملیـات اصـلاح ۲۵ هزار مترشبکه ۲۰کیلوولـت، ازجملـه اقـدامات صـورت گـرفته توسط واحدهای اجرائی این شرکت به شمارمی رود.

وی با اظهار این که ۴۹ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوائی و زمینی در سطح استان احداث گردیده افزود: به منظور پایداری شبکه های توزیع برق، بهسازی ۶۸ هزار مترشبکه فشارضعیف هوائـــی وزمینی، از دیگر اقدامات به عمل آمده در شهرستان های استان محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به این که برای تغذیه برق مشترکان، ۱۸۶ ایستگاه هوائی و پنج پست زمینی توزیع برق افتتاح و وارد مدارشده اضافه کرد: طرح بهسازی ۲۸۷ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق، ازآغازامسال تا به حال به اجرا در آمده است.

علی اصغری یادآورشد: برای پایداری سامانه روشنایی معابر، عملیات نصب و بهینه سازی یک هزار و ۶۸۱ دستگاه سرچراغ نیز توسط گروه های روشنایی معابر این شرکت به انجام رسیده است.

وی تصریح نمود: به منظور اجرای طرح های توسعـــه و احداث شبکه و تاسیسات توزیع برق از شروع سال جاری تا زمان حاضر، مبلغ ۴۷۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =