نشست رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با فرزندان شاهد

دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری در نشست هم اندیشی با فرزندان شاهد: ما همه مدیون شهدا هستیم و باید زندگی شهدا را سر لوحه ی زندگی خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یاسوج ؛ به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان با فرزندان شاهد شاغل در این دادگستری دیدار کرد.

دکتر نگین تاجی در این نشست اعیاد رجبیه و مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را تبریک گفت .
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار این که شهداء حق بزرگی بر گردن مسئولین و مردم دارند و وظیفه ما تکریم کرامت شهداء و یادگاران آنهاست، افزود: ما همه مدیون شهدا هستیم و باید زندگی شهدا را سر لوحه ی زندگی خود قرار دهیم.
مقام ارشد قضایی استان با ذکر نام سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همانطور که سردار شهید سلیمانی عشق و علاقه ی خاصی نسبت به خانواده شهدا داشت، ما نیز بای، خدمتگزار خانواده های شهدا باشیم. .
دکتر نگین تاجی رشد و بالندگی انقلاب اسلامی ایران را مدیون دعای خیر خانواده های معظم شهداء بیان نمود و افزود :اگر انقلاب اسلامی ما پیشرفت کرده است و رتبه های علمی خوبی در دنیا دارد مرهون دعای مادران شهداست.

  قاضی القضات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان با اشاره به این نکته که، یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران، ایجاد روحیه عاشورایی در بین ملت بود، گفت: انقلاب اسلامی دنبال این بود که سبک زندگی عاشورایی در جامعه ما بر قرار شود و ما هم نیز، باید صبر عاشورایی داشته باشیم و باید با تمام وجود از زندگی شهداء و وصیت نامه آنها نیز درس بگیریم و خود را خدمتگزار مردم بدانیم.

در این نشست تعدادی از همکاران فرزند شهید به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
لازم به ذکر است در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد۲۳۴ نفر از ایثارگران مشغول بکارند که ۳۹ نفر از این همکاران فرزند شهید هستند.

نشست رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با فرزندان شاهد

نشست رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با فرزندان شاهد

نشست رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با فرزندان شاهد

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =