باز هم ست پنجم باز هم برد / شهرداری ارومیه با پیمان اکبری در یک قدمی قهرمانی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، شهرداری ارومیه برای کسب عنوان آخرین قهرمان سده ۱۳ هجری شمسی یک برد دیگر نیاز دارد.

اولین دیدار فینال لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه موفق شد ۳ بر ۲ فولاد سیرجان ایرانیان را شکست دهد تا فاصله هواداران شهر عاشقان والیبال با قهرمانی تنها یک برد باشد.

شهرداری ارومیه در ست‌های دوم، سوم و پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ حریف خود را شکست داد و در ست‌های اول و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ باخت.

جذاب‌ترین لحظات بازی در ست پنجم بود که تیم سیرجان ۶ بر یک از شهرداری ارومیه پیش افتاد و همه آماده اعلام این تیم به عنوان پیروز بازی بودند که پیمان اکبری سرمربی شهرداری با تغییرات خود نهمین برد ۳ بر ۲ فصل ارومیه را در یازدهمین بازی پنج گیمه این تیم رقم زند.

در این دیدار که قضاوت آن را محمد شاهمیری با کمک امید فولادی‌وندا بر عهده داشتند، پیمان اکبری تیم شهرداری ارومیه را با ترکیب اولیه محمدطاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد و تیم فولاد سیرجان ایرانیان نیز با ترکیب مهدی جلوه، آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رحمان داودی، رامین خانی، صابر کاظمی و مجتبی یوسفی به زمین آمد.

مهدی جلوه بازیکن سیرجان در ست سوم از داور مسابقه کارت زرد گرفت ضمن اینکه مسعود غلامی در ست چهارم بدلیل آسیب دیدگی زمین بازی را ترک کرد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه در مجلس از تماشاگران ویژه این بازی بودند.

تیم شهرداری ارومیه در صورت برد در بازی روز یکشنبه قهرمان لیگ برتر والیبال خواهدشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =