شهرداری ارومیه بعد از ۶ سال فینالیست لیگ برتر والیبال شد

شهرداری ارومیه با شکست لبنیات هراز آمل، فینالیست لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، شهرداری ارومیه در دومین بازی رودررو با لبنیات هراز آمل هم به برتری رسید و راهی فینال لیگ برتر والیبال شد.

شاگردان پیمان اکبری در این بازی که همانند دیدار اول به ست پنجم کشیده شد ۳ بر ۲ پیروز شدند تا بعد از شش سال دوباره فینالیست لیگ برتر والیبال شوند.

در این بازی شهرداری ارومیه ست‌های دوم، سوم و پنجم را با امتیازات ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ پیروز و تنها در ست‌های اول و چهارم با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۳ به حریف خود باختند.

نماینده ارومیه که بازی را با ترکیب اولیه محمدطاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرده بود، در ادامه و بعد از شکست در ست نخست، با تغییر ترکیب و به زمین آمدن قاسم کارخانه روند بازی را تغییر داد و در پایان برخلاف بازی‌های قبلی این بار پوریا یلی با کسب ۲۶ امتیاز بهترین بازیکن این تیم لقب گرفت، در سوی دیگر میدان نیز شاگردان بهروز عطایی گرچه بازی را بسیار بهتر از شهرداری ارومیه آغاز کردند ولی در غیاب رضا قرا و فرهاد قائمی دو بازیکن مصدوم خود نتوانستند برابر نماینده ارومیه پیروز شوند.

با این نتیجه شهرداری ارومیه به عنوان نخستین تیم راهی فینال لیگ برتر والیبال شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =