علیرضا داودنژاد کارگردان فیلم سینمایی «مرهم» که این روزها در حال اکران است، این فیلم را درباره آدم‌هایی می‌داند که با ما زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این کارگردان که در کافه‌خبر حضور یافته بود، یادآور شد: «"مرهم" فیلمی است درباره‌ آدم‌هایی که در زندگی روزمره‌مان با آن‌ها ارتباط داریم و ما تجربه‌شان می‌کنیم.»

علیرضا داودنژاد همچنین درباره مراحل ساخت این فیلم گفت: «طرح این فیلم را در ذهنم آماده کرده و بعد آدم‌هایی را برای بخش‌هایی که در طرح وجود داشت انتخاب کردم. به تدریج با آن آدم‌ها طرحم را جا انداختم و بر اساس مضامینی که در زندگی روزمره دارند آن‌ها را در آن طرح قرار داده و با آن‌ها زندگی کردم. در جریان زندگی بود که طرح پایانی شکل گرفت. بر اساس آن تمرین‌ها را شروع کردم و بعد برایشان دیالوگ نوشتم، این پروسه را در تمام فیلم‌هایم طی می‌کنم.»

او درباره ارتباطش با جوانان متذکر شد: «اگر آینه نباشد نمی‌دانم چند ساله هستم. سن و سالم را احساس نمی‌کنم. این تجربه شخصی از حال و روز خودم است. من بیشتر با جوان‌ها ارتباط دارم تا همسن و سالان خودم. برعکس وقتی جوان‌تر بودم با آدم‌هایی که همسن و سال خودم نبود ارتباط داشتم. حوزه معاشرتم بیشتر با جوانان است، از فرزندانم گرفته تا جوانانی که به واسطه آن‌ها آشنا شده‌ام، طبیعی است در مورد جوانان خیلی بدانم.»

مشروح این گفت‌وگو به زودی در خبر آنلاین منتشر خواهد شد.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =