رییس اتحادیه لوازم حانگی اعتقاد دارد هنوز تعریف خوبی از گارانتی نداریم چرا که در فرآیند گارانتی تنها کسی که حق با اوست یعنی مصرف کننده جایگاهی ندارد.

 محمد طحان پور، رییس اتحادیه لوازم حانگی که به منظور بررسی بازار لوازم خانگی در کافه خبر حضور پیدا کرده بود گفت: « البته نمی توان گفت تمامی واحد های تولید کننده لوازم خانگی در بخش خدمات پس از فروش ضعیف عمل می کنند اما در مجموع باید تاببد کرد به نسبی خوب نیست.»

او در رابطه با انتقاد هایی که برخی شهروندان به واحد های تولید کننده کولر آبی پیرامون عدم توزیع محصولات شان در فصل زمستان داشتند گفت: « احتکاری صورت نگرفته است. کولر کالایی حجیم است به طوریکه 5 هزار کولر را اگر بخواهد یک واحد تولیدی نگه دارد، تولید های بعدی خود را کجا خواهد گذاشت؟ »

طحان پور افزود: «  سال گذشته گرمای زیادی به وجود آمد و سبب شد برخی کارخانه ها خط تولید شان را بار دیگر راه اندازی کردند. کولر های تولیدی تمام شده بود و مجددا کولر آبی تولید و روانه بازار شد. از سوی دیگر واحد های صنفی هم چون به نتیجه رسیده بودند که افزایش قیمتی وجود ندارد و کولر آبّی حجیم است این محصول را خریداری نکردند تا نگهداری کنند. کمبود به دلیل گرمای زیاد سال گذشته بود و احتکاری صورت نگرفت. »

 

/39/39

کد خبر 149644

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    دقیقا ما یه یخچال خریدیم از بدو خرید این دستگاه خرابه برای هر بار سرویس دهی باید کلی پول بدیم این یعنی خدمات بعد از فروش تو ایران
  • سعید IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
    0 0
    از شرکت LG کوکلر گازی خریداری کردم الان 10 روز است برای نصب سر کار گذاشته اند و هیچ جا پاسخ گو نیست

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین