پایش مستمر و بازدید میدانی از نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم، از برنامه ریزی جهت پایش مستمر و بازدیدهای میدانی جهت بررسی نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی در جزیره قشم در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، ضرغام احمدوند ادامه داد: هدف از این بازدیدها پایش امکانات و تجهیزات موجود و همچنین بررسی وضعیت ارائه خدمات به گردشگران می باشد.
وی در ادامه بر آمادگی کامل نیروهای نظارتی این مجموعه به منظور خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی تأکید کرد و افزود: در این بازدیدها، نیروهایی از کمیته های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز قشم نیز حضور خواهند داشت.
به گفته رییس حراست در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم؛ با استفاده از تجارب کسب ‌شده برای برنامه‌ریزی و شیوه ارائه خدمات، می توان در آینده برای رسیدن به اهداف و استقبال شایسته تر از گردشگران آماده شد.
شایان ذکر است، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است. این ستاد از ۹ کمیته در جنبه های مختلف خدمت رسانی تشکیل شده که شامل؛ کمیته های حمل و نقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاع رسانی، تبلیغات-امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامه ریزی و آمار، نظارت- تنظیم بازار- ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت-سلامت، خدمات انتظامی-امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه می شود.

پایش مستمر و بازدید میدانی از نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1497677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =