مسافران نوروزی هرچه سریع‌تر به شهرهای خود بازگردند

ایسنا نوشت: جانشین فرمانده ناجا گفت: باتوجه به شرایط به‌وجود آمده در سطح کشور و شیوع ویروس کرونا، از مردم و مسافران تقاضا داریم که هرچه سریع‌تر و بدون فوت وقت به شهرهای خود بازگردند.

سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی استان خوزستان با تاکید بر مدیریت سفر توسط کسانی که به شهرهای مختلف مسافرت کرده‌اند، گفت: باتوجه به شرایط به‌وجود آمده در سطح کشور و شیوع ویروس کرونا از مردم و مسافران تقاضا داریم  که هرچه سریع‌تر و بدون فوت وقت به شهرهای خود بازگردند.

وی ادامه داد: باتوجه به مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و اضافه شدن برخی از شهرها به مناطق قرمز و نارنجی و طبق تصمیمات گرفته شده کلیه مسافران از زمان اعلام، فرصت دارند ظرف ۷۲ ساعت شهرهای مورد نظر را ترک کنند در غیر این صورت پلیس طبق قانون اقدام خواهد کرد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به شعار نوروزی پلیس - امنیت و آرامش، نشاط بهاری -  اظهار کرد: امنیت و سلامت مردم برای پلیس حائز اهمیت است. بنابراین از مردم تقاضا داریم مانند سال گذشته با همکاری با حوزه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی سبب قطع چرخه این ویروس شوند.

 سردار رضایی در پایان با اشاره به اینکه طرح‌های نوروزی نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات به قوت خود باقی خواهد ماند، تصریح کرد: با تلاش همه مسئولان به زودی طرح واکسیناسیون عمومی آغاز می‌شود اما این به معنای بی‌توجهی به پروتکل‌های اعلامی نیست.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • از دست شما IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    چه جالب مردم می زارن با اینکه شهر قرمز هست برن مسافرت و جریمه میگیرن خوب که جیب ها پراز پول شد میگن برگردید خدایا شکرت
  • علیرضا IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    بزار بمونن همه رو آلوده کنن بعدابرن الان حیفه..هنوز یه چند روز تعطیلات مونده..!!
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    خواهشمندیم برای سیزده بدر تمام ورودی وخروجی شهرهای ایران بسته شود وممنوعیت ورود به پارکها اعلام گردد ومحدویت ترافیکی شدیدتر مثلا خروج از درب منزل اتومبیل هلی شخصی در سیزده بدر ممنوع شود وجریمه سنگین برای اتومبیلهائی که در سطح شهر وخارج از شهر حرکت کنند گذاشته شود.با تشکر از مسئولین محترم کشور
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    0 0
    نظری
  • نگار IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    0 0
    از همون اول نمیذاشتن خ گناه ما چیه تو خونه موندیم.جای تاسف داره
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    0 0
    واقعا جالبه همه چی آزاده گردش و مسافرت بجز مدرسه ها
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    0 0
    به فریاد ما برسین که جایی نرفتیم و تو خونه موندیم لطفا دوهفته اخر فروردین رو تعطیل کنید در تهران که زنجیره حاملین ویروس که برگشتن قط بشه وگرنه از نارنجی یکراست به سیاه میرسیم خصوصا پاساژا تازه هنوز خیلی ها برنگشتن تهران هنوز شهرستانن بخدا اگر دوهفته اخر فروردین تعطیل نشه تهران بدبختیم ما بیچاره ایم که رعایت میکنیم تفریح خودشونو مردن الانم با کلی ویروس برمیگردن حداقل تعطیل کنید زنجیره قط شه
  • معصومه حسینخانی GB ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    1 0
    سلام با صحبت های بزرگواران در نیروی انتظامی موافقم البته هم وطنان با رعایت نکات بهداشتی به مسافرت هایی کوتاه رفته اند با اجازه کارشناس های های ستاد کرونای کشور ما که مسافرت نرفتیم راستش پولش را داشتیم می رفتیم چون اجازه داده‌اند با تور هواپیما و... نفری یک و هشتصد.
  • امیر IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 0
    به چه علت رفتند که الان سریع برگردند؟ در این ایام کرونا؟
  • محمدرضا حسینی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 0
    بی تدبیری بی مدیریتی دوساله نتونستین فقط و فقط با ۱۴ روز قرنطینه مریضی رو جم کنید دوسال فقط فکر جیب بی ته خودتون هستید خدا ریشه تونو بکنه خدا لعنتتون کنه