مشکل خوراک پتروشیمی هگمتانه با دستور وزیر نفت رفع شد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل خوراک پتروشیمی هگمتانه خبر داد و گفت: با دستور وزیر نفت مواد اولیه مورد نیاز این واحد بزرگ تامین می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین استان همدان ؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: پتروشیمی هگمتانه برای تامین خوراک با مشکلاتی مواجه بود که پیگیری های لازم در این راستا انجام شد تا از تعطیلی این واحد جلوگیری شود.

وی گفت: به تازگی با همراهی علاقبندیان سرمایه گذار پتروشیمی با وزیر نفت دیدار کردیم و مشکلات مرتبط با این واحد تولیدی را مورد بررسی قرار دادیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود خوراک مورد نیاز، احتمال تعطیلی پتروشیمی وجود داشت که با دستور وزیر نفت این موضوع رفع شد.

لازم به ذکر است، مجتمع پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر به دستور رییس جمهوری در چهارم دی ماه ۹۹ به بهره برداری رسید.

پتروشیمی هگمتانه بزرگترین واحد تولیدی استان همدان است که محصولی کم نظیر به نام پی وی سی با درجه پزشکی تولید می‌کند و علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخلی کشور، از خروج ارز برای واردات این محصول نیز جلوگیری می‌کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =