جذب سرمایه‌گذاران بومی در اولویت قرار دارد

فرماندار آوج گفت: جذب سرمایه گذاران بومی مهمترین اولویت اقتصادی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی، فرماندار شهرستان آوج در دیدار با جمعی از مدیران شهری، اجرایی و شوراهای اسلامی شهر و بخش در سخنانی گفت: انجام مسئولیت در شرایط کنونی بسیار سخت و توام با فشار و مطالبه گری از ناحیه مردم می باشد و این فشارها و انتظارات و انتقادات با توجه به سال پایانی دولت و ورود به فضای انتخابات بیشتر هم می شود.

علیرضایی افزود: هدف ما در سال گذشته انعکاس مسائل و مشکلات شهرستان، تعامل و ارتباط مستمر با مدیران و مسئولان استان، معرفی و فعال کردن ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان از طرفی دیگر بود که در همین راستا توانستیم برخی اقدامات و فعالیت ها در بخش های مختلف و در مناطق شهری و روستایی شهرستان را پیگیری و به مرحله اجرا برسانیم.

فرماندار آوج گفت: مهمترین اولویت اقتصادی ما در طی این مدت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای طرح هایی بود که خلا آنها در شهرستان احساس می شد که از جمله این طرح ها می توان به احداث سیلو، کارخانه لبنیات و احداث گلخانه در شهرستان یاد کرد.

او ادامه داد: این رویه و نگاه در سال جاری که به نام" تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " نام گذاری شده تداوم خواهد یافت و انتظار ما از تمامی افراد ذی نفوذ و سرمایه گذاران بومی این است که در این زمینه یاریگر مدیریت شهرستان باشند.

فرماندار آوج تصریح کرد: برگزاری انتخابات رقابتی، سالم و امن مهمترین اولویت سیاسی ما در شهرستان است و امیدواریم با رقابتی شدن انتخابات ریاست جمهوری یک فضای پرشور اجتماعی و سیاسی را در سطح کشور،استان ها و شهرستان ها شاهد باشیم.

علیرضایی بیان کرد: با رقابتی شدن انتخابات ریاست جمهوری فضا و جوی در سطوح پایین و مناطق مختلف شهری و روستایی شکل خواهد گرفت که قطعا به داغ شدن تنور انتخابات کمک خواهد کرد و بخش عظیمی از یخ زدگی، سردی و بی تفاوتی های فعلی را از میان می برد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =