سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر افتخاری هم قرار باشد در تاریخ ثبت شود برد سال گذشته ذوب‌آهن در عربستان بوده که می‌تواند افتخاری برای ما باشد.

منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست یک بر صفر تیمش در فولادشهر گفت: « با توجه به عدم حضور 3 بازیکن اصلی بازی قابل قبولی را بازیکنان جوان جایگزین، ارائه کردند. شانس‌های خوبی داشتیم اما الشباب دقایقی در نیمه دوم از ما برتر بود و متأسفانه به نتیجه دلخواه‌شان هم رسیدند. البته شادابی نیروهای جوان ما نشانگر این بود که انگیزه لازم را برای نتیجه‌گیری در این بازی داشتند.»

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سؤال که سرمربی الشباب گفته است این افتخار ماست که برای اولین‌بار یک تیم عربستانی در ایران پیروز شده است با خنده پاسخ داد: « ای کاش قبل از مسابقه این موضوع را به من می‌گفتید تا به گونه‌ای دیگر عمل می‌کردیم.‌البته شاید این موضوع یک بحث سیاسی بوده که توسط سرمربی الشباب مطرح شده است. اگر افتخاری هم قرار باشد در تاریخ ثبت شود برد سال گذشته ذوب‌آهن در عربستان بوده که می‌تواند افتخاری برای ما باشد.»

ابراهیم‌زاده درباره ابراز دوستی سرمربی الشباب با او گفت: « آشنایی من با هکتور از سال گذشته است که او سرمربی الاتحاد عربستان بود. وقتی در کنفرانس خبری آن دیدار از او پرسیدم که چرا یکی از بازیکنان مطرح الاتحاد را به کنفرانس خبری نیاورده‌ای او از اطلاعات من تعجب کرد و برایش جالب بود که شناخت خوبی نسبت به بازیکنان تیمش دارم. دوستی من با هکتور مانند دوستی شما خبرنگاران با من است که عامل آن چیزی نیست به جز توپ فوتبال.»

او در مورد رضایت از تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام داد،گفت: « از تعویض‌هایم راضی نبودم، اما مجبور بودم. کاسترو مدتی است از ناحیه کشاله ران احساس ناراحتی می‌کند و باید به وی استراحت می‌دادم و به بعضی بازیکنان جوان هم برای نشان دادن خودشان میدان داده می‌شد.»

 

252 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
    0 0
    من نمیفهمم چرا ابراهیم زاده اینکارو کرد تا اولا یه حرکت ناجوانمردانه باشه و ثانیاٌ زبون این عربستانیا دراز باشه؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
    0 0
    به این جماعت وقتی رحم وترحم میکنی اینجوری جواب میدن .یک روزی حق کشتی رانی در خلیج فارس را نداشتن ما هم رحو کردیم حالا ببین چی میگن!!
  • علي IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
    0 0
    ذوب آهن چون به عنوان تيم اول صعود كرده بود نيازي نداشت خود را خسته كند.ولي به قول منصورخان اگر افتخاري هست مربوط به ذوب آهنه كه سال پيش الهلال والاتحاد را در مراحل حساس درهم كوبيد.بازهم نبرد ذوب آهن وتيم هاي عربي در پيش خواهد بود ومسلما بازهم ذوب آهن افتخاآفرين خواهدبود.وعربها عاجز ودرمانده