اجرای ۱۵۸ پروژه عمرانی در شهرکرد؛ سازمان‌ها در تخصیص اعتبارات تلاش کنند

شهردار شهرکرد گفت: در سال جاری براساس بودجه ۴۱۰ میلیارد تومانی ۱۵۸ پروژه عمرانی در شهرکرد پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهادر عبدالغنی در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری شهرکرد اظهارداشت: در سال جاری با توجه به بودجه ۴۱۰ میلیارد تومانی شهرداری ۱۵۸ پروژه عمرانی در شهر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: واحد برنامه و بودجه مستندات و اطلاعات کامل پروژه‌ها را به سازمان‌ها ارسال نموده و سازمان‌ها و حوزه‌های مربوطه باید درخصوص تدوین و تحقق موافقت‌نامه اقدامات لازم را انجام دهند. 

شهردار شهرکرد با اشاره به شعار سال و تاکید بر تحقق «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» بیان کرد: با انجام پروژه‌های متعدد و توسعه شهر می‌توانیم در راستای تحقق سیاست‌های شعار سال گام موثری برداریم و سازمان‌هایی که در تخصیص اعتبار پیشی بگیرند، طبیعی است که اعتبار مازاد به آن‌ها اختصاص خواهد یافت. 

عبدالغنی با اشاره به برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۲۰ ساله شهرداری خاطرنشان کرد: با تهیه و تدوین این برنامه‌ها می‌توان نقشه راه مدیریت شهری را از امسال مشخص کرد و طی یک برنامه‌ زمانبندی اقدامات موثری را انجام دهیم. 

وی با بیان اینکه مستندسازی اقدامات سازمان‌ها و واحدهای مختلف باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: عملکرد شهرداری و سازمان‌های تابعه منتشر و در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد. 

عبدالصادق نجفی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: در قسمت امانی و پیمانی شهرداری پروژه‌های خوبی برای سال جاری پیش‌بینی شده است و در هر جلسه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بررسی و گزارش می‌شود. 

وی گفت: باید به گونه‌ای کارها انجام شود که رضایت مردم به حداکثر برسد و مانع‌زدایی‌ها را در انجام امورات در دستور کار قرار داده و یک امیدآفرینی در شهر ایجاد کنیم. 

اسماعیل زماندوست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع در ادامه جلسه تصریح کرد: در سال جدید وصول مطالبات و برگزاری جلسات کمیسیون درآمد باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و صرفه‌جویی در منابع را سرلوحه قرار دهیم. 

مرجان دادایی سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد در ادامه بیان کرد: در راستای تهیه و تدوین هرچه سریع‌تر طرح جامع، اقدامات و رایزنی‌های لازم انجام شده است و امیدواریم امسال به نتیجه برسد. 

محمدرضا محمدیان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد در ادامه گفت: طرح تفکیک زباله از مبدأ، انتخاب شرکت خدمات شهری توانمند و اجرای شهرک بازیافت ازجمله برنامه‌های این معاونت است که امسال به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1501145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =