رسانه‌ها شور انتخاباتی در جامعه ایجاد کنند

امام جمعه قزوین در دیدار جمعی از اهالی رسانه گفت: رسانه‌ها مسئولیت دارند تا خیلی جدی‌تر از گذشته شور انتخاباتی در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین در دیدار جمعی از اهالی رسانه استان قزوین بیان کرد: بسیار وظیفه خودم می‌دانم قدردان حضور با بصیرت شما عزیزان در عرصه‌های مختلف باشم و چراغی که در فضای آشفته روشن است، توسط شما روشن نگه داشته شده است و این کارها سختی‌ها و فشارهای زیادی برای شما به همراه دارد و ما قدردان آن هستیم.

او تصریح کرد: امروز برخی‌ها تلاش می‌کنند فتنه‌انگیزی کنند و با طرح مسائلی نظیر رفراندوم، افکار جامعه را منحرف کنند. اگر شما حقوق‌دان هستید باید بدانید که صحبت از رفراندوم در راستای وظایف شما نیست و این از فتنه‌های بسیار وحشتناک است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: به نظر برخی‌ها دنبال فتنه‌های بسیار بزرگ‌تر هستند و شروع آن فتنه ها، طرح مسائلی نظیر رفراندوم است و باید با هوشیاری این مسائل را تحلیل و بررسی کنیم.

عابدینی بیان کرد: در رفراندومی که امام خمینی(ره) برگزار کردند، ۹۸/۰۲درصد به جمهوری اسلامی رأی دادند و حقیقی‌ترین و قانونی‌ترین رفراندوم را برگزار کردند اما برخی امروز برای فتنه‌گری حرف از رفراندوم می‌زنند.

او بیان کرد: رسانه‌ها مسئولیت دارند تا خیلی جدی‌تر شور انتخاباتی و بصیرت‌افزایی را ایجاد کنند و جامعه را از این فتنه‌ها آگاه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: توجه به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها» که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان شعار ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است، یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها محسوب می‌شود. امروز همت آیت‌الله رئیسی در بحث تحقق شعار سال بسیار بلند است و می‌بینیم کارخانه‌های بسیار زیادی با همت ایشان بازگشایی شد و ما نیز در حوزه مسئولیتی خود باید تلاش جدی در تحقق شعار سال داشته باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: از نمایندگان مجلس بپرسیم که در تصویب قوانینی که در راستای تحقق شعار سال باشد، چقدر همت کرده‌اند و قوانینی که از قبل تصویب شده است تا چه میزان بر آنها نظارت

شده است و با این رویکرد می‌توانیم سرعت مسئولان را در تحقق شعار سال بیشتر کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1501305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =