کمپ تیم های  ملی  در چهارمحال وبختیاری احداث می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری از احداث کمپ تیم‌ های ملی فوتبال در استان با هدف توسعه ورزش فوتبال خبر داد و گفت: احداث این کمپ می‌تواند زمینه استعدادیابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به‌ همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی  پیرو مذاکره با شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال کشور اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه ورزش فوتبال در چهارمحال و بختیاری به‌ علت شرایط خاص جغرافیایی و آب و هوایی وجود دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: چهارمحال و بختیاری به‌ علت ارتفاع بالا از سطح دریا می‌تواند محل مناسبی برای انجام تمرینات ورزشی گوناگون به‌ویژه فوتبال باشد.

وی همچنین از احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دستورات لازم به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره‌ کل ورزش و جوانان، منابع‌طبیعی و آب منطقه‌ای برای امکان سنجی و شناسایی سه قطعه زمین مناسب برای احداث این کمپ در استان صادر شده است.

عباسی ادامه داد: با شناسایی مکان های مورد نظر و تایید کارشناسان فدراسیون فوتبال، اقدامات بعدی برای احداث این کمپ انجام می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین خاطر نشان کرد: احداث این کمپ می‌تواند زمینه استعدادیابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به‌همراه داشته باشد و تیم‌های ورزشی نیز برای انجام تمرینات خود می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1501509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =