برگزاری دوره آموزشی برای داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: دوره آموزشی برای داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رقیه نانگیر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: مجمع استانداران با همکاری و مشارکت مرکز آموزش مدیریت دولتی و مشاورت مرکز مطالعات مدیریت ایران، دوره ای را برای آموزش داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا پیش بینی کرده است.

نانگیر افزود: اطلاعات و روش ثبت نام در سایت مجمع استانداران به نشانی( ostandar.com )موجود است، این دوره بیست جلسه مجازی ۹۰ دقیقه‌ای الزامی و پنج جلسه اختیاری دارد.

مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: شرکت برای داوطلبان اختیاری است و در وسط و پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون نیم ترم و پایان ترم به عمل می آید و برای افرادی که با معدل ۱۴ از ۲۰پذیرفته می شوند، گواهی موفقیت در دوره صادر می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸خرداد سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود و ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستا از روز دوشنبه شانزدهم فروردین آغاز شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =