۱ نفر
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
خورشیدی کجای این فوتبال بوده؟

انتصاب خورشیدی به عنوان سرپرست تیم‌ملی همچنان حاشیه دارد.

او در پاس همدان و ان تیم  پرحاشیه دستیار بود.اتفاقا زمانی که مشاور مالک و مدیر روابط عمومی  باشگاه نفت تهران بودم خورشیدی در مدت زمان اندک سرمربیگری حمید درخشان  دستیار اولش بود.

اتفاقا در  روزهای اخیر دو سه باراز  مجتبی خورشیدی نوشتیم.رسانه ها و اخبار ورزشی شبکه های صدا و سیما مدام می گفتند خورشیدی سرمربی ماشین سازی شد و ما می نوشتیم خبر غلط است و  انتخاب نهایی نشده است.نهایتا همین هم شد.خورشیدی فقط چند ساعتی در رسانه ها  سرمربی  بود و زنوزی مالک ماشین سازی تصمیم رسمی نشده مدیرعامل  را وتو کرد.او اواخر نیم فصل اول ۳ هفته دستیار مهدی پاشازاده  بود اما زنوزی بدلایلی حکم به برکناری شان داد.سپس سعید اخباری برگشت و بخاطر خلف وعده ها یک هفته نشده استعفا داد و خورشیدی برای ساعاتی سرمربی شد!

عجیب اینکه همین  دیروز نام یک اسطوره نامدار به عنوان گزینه احتمالی سرپرستی تیم ملی  شنیدیم و حالا..خورشیدی  کجای این فوتبال بوده؟افتخارات و عملکر و رزومه اش چیست؟سرمربی کدام تیم لیگ برتر بوده؟لیگ یک جند سال سرمربی یا کلا سرپرست کدام تیم بوده؟مدتی دستیاری درخشان در نفت و ۳هفته دستیاری پاشازاده در ماشین سازی و کمی فعالیت در راه آهن به عنوان دستیار و فصل قبل هم ناکامی در لیگ دو به عنوان سرمربی در شهرداری بندرعباس اوج رزومه او بوده.

ما نیز در حالی به صراحت نقد می کنیم‌ که با ایشان سلام و علیک و همکاری رسمی هم داشته ایم اما سطح و اندازه شان را به لحاظ رزومه در قیاس با خیل فوتبالی ها هرگز در سطح سرپرستی تیم ملی نمی دانیم و البته به ضعف و قوت های کاری اش هم ورود نمی کنیم.

واقعا خوابیم یا بیدار؟اقای عزیزیخادم؟این چه انتخابی بود؟دروغ ۱۳ را ۱۶ فروردین گفته ای یا که....اقای خورشیدی:خود می دانید مشکلی بین مان نیست اما بحث،بحث ملی است و ما واقعا و حقیقتا و بی تعارف شوکه ایم.

و آقای عزیزی خادم؛.فکر می کردیم باهوش تر بوده و مشاوران بهنر داشته باشید اما انگار تمام هنر شما در لابی های تان برای ریاست فدراسیون فوتبال خلاصه شده.افسوس.....افسوس...

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =