هشدار مقام بلندپایه ارتش درباره تهدیدات فضای مجازی / جنگی تمام عیار  است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش همواره نیرویی با دانش بوده و آینده بسیار روشن در حوزه هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین دارد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین دانش آموختگی خلبانان اف ۴، ضمن تبریک سال جدید گفت: نیروی هوایی ارتش، نیروی ویژه‌ای است و می‌توان گفت که هر روز، شرایطی مشابه با شرایط دوران جنگ تحمیلی را تجربه می‌کند. در سال گذشته این نیرو، سال موفقی را سپری کرد و به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کرد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش همواره نیرویی با دانش بوده و آینده بسیار روشن در انتظار نیروی هوایی هم در بحث هواپیماهای با سرنشین و هم بدون سرنشین است و پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.

امیر سرتیپ نصیرزاده خطاب به خلبانان جوان بیان کرد: ویژگی‌هایی مانند شجاعت در زمان خطر، ایمان داشتن به کار و وظیفه محوله، داشتن انگیزه در انجام کارها و به روز کردن دانش در زمینه هوانوردی از ویژگی های اصلی شغل خلبانی است و تمامی تلاش شما جوانان باید بالا بردن بهره‍وری کاری در سورتی‍ های پروازی باشد.

وی گفت: پوشیدن لباس خلبانی روحیه و شجاعت بزرگانی همچون امیر برات پور، شهید بابایی، شهید دوران، شهید خلعتبری، شهید اردستانی و دیگر بزرگان عرصه پروازی را می‌خواهد که با خالی نکردن میدان و شجاعت مثال زدنی، حماسه‌های دوران دفاع مقدس را آفریدند.

امیر سرتیپ نصیرزاده تصریح کرد: فلسفه شغل خلبانی قابل وصف نیست و توصیه من به تمامی شما خلبانان جوان پایداری در کارها، استقامت داشتن، همت و تلاش مضاعف و چشم دوختن به اهداف دوردست است و هیچ گاه امید خود را از دست ندهید و با روحیه بالا کارهای خود را پیگیری کنید.

هشدار مقام بلندپایه ارتش درباره تهدیدات فضای مجازی / جنگی تمام عیار  است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر به تهدیدات روزافزون فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی تهدیدی ویرانگر و جنگ تمام عیاری است که کانون خانواده را هدف گرفته است و تهدیدی بسیار جدی برای باورهای انسان به شمار می‌رود که لزوم آموزش درست و شیوه بهره برداری صحیح از این فضا بیش از پیش ضروری است.

حجت الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیز در این مراسم گفت: بنا بر آیات شریف سوره مبارکه عصر، تنها گروهی از انسان‌ها شامل ضرر و خسران نمی‌شوند که به خدا و آخرت ایمان داشته باشند و هم چنین کار نیک انجام دهند و همدیگر را به حق و صبر دعوت کنند که این دعوت کردن مرتبه‌ای فراتر از امر به معروف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملی که برخواسته از ایمان باشد ماندگار و جاودان است و تمام تلاش شما جوانان باید بر این باشد که همدیگر را به نیکی و حق دعوت کنید و این دستورالعمل را در تمامی ابعاد زندگی خود رعایت کیند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =