اختصاص انشعاب گاز به ۷۴۸ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۷۴۸ واحد مسکن مددجویان استان مجهز به سیستم گازرسانی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  علی ملک پور بیان کرد: تعمیرات کلی و جزئی واحدهای مسکونی، لوله‌کشی گاز، اجرای عایق سقف(ایزوگام)، احداث فضاهای جانبی و حصار از جمله خدمات مسکن این نهاد است.
وی با اشاره به سردسیر بودن چهارمحال و بختیاری و ضرورت بهره‌مندی واحدهای مسکونی از لوله‌کشی گاز افزود: واحدهای مسکونی نیازمند لوله‌کشی گاز توسط مددکاران شناسایی و به واحد مسکن معرفی می‌شوند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه اجرای ایزوگام برای واحدهای مسکونی مددجویان از دیگر خدمات مسکن این نهاد است گفت: عایق سقف(ایزوگام) نیز برای ۲۵۸ واحد مسکن مددجویان انجام شده است.
ملک پور ادامه داد: مددجویان در راستای انجام تعمیرات جزئی و کلی واحدهای مسکونی خود با نظر مددکاران جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته، بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی با دریافت تسهیلات به صورت جزئی و کلی تعمیر شده‌اند و همچنین فضای جانبی و حصار ۴۶ واحد مسکونی نیز احداث شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تقدیر از خیران و نیکوکاران و کمک‌های مالی آن‌ها گفت: بخشی از هزینه‌های احداث و تعمیرات مسکن از سوی خیران تأمین می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =