مدیرعامل ایران خودرو: ایران خودرو به دنبال افزایش تولید و رضایت مشتری/ برنامه ای برای همکاری با ترکیه نداریم

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل ایران خودرو گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای همکاری در زمینه صنعت خودرو سازی با ترکیه نداریم.

فرشاد مقیمی درباره برنامه این گروه صنعتی در سال ۱۴۰۰، گفت: امسال با توجه به شعار سال، پیشرو سال گذشته به دنبال افزایش تولید و رضایت مشتری هستیم، در تلاش هستیم در کنار تولید، کیفیت را بالا نگه داریم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برای سال ۱۴۰۰، رشد تولید، تنوع در محصولات و کاهش سهم برند غیر ملی در سبد تولیدات را در نظر گرفته‌ایم، گفت: امسال نیز برنامه داریم از خودرو جدید رونمایی کنیم. ۱۷۷ هزار دستگاه خودرو از تولیدات امسال، متعلق به محصولات جدید است.

او گفت: محصول جدید در حوزه خودروهای سنگین، کشنده جدید، آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و حتی اتوبوس برقی در برنامه تولید سال ۱۴۰۰ قرار دارد.

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شایعاتی در خصوص همکاری با ترکیه به وجود آمده است، آیا صحت دارد، گفت:در حال حاضر هیچ  برنامه‌ای در خصوص همکاری در زمینه خودرو سازی با ترکیه نداریم.

گفتنی است؛ در سال 99، 14 مرحله فروش فوق العاده و 12 مرحله پیش فروش برگزار شد که در طرح فوق العاده 151 هزار و 532 و در طرح پیش فروش 224 هزار و 518 نفر ثبت نام کردند. در طرح های فروش فوق العاده 126 هزار و 983 خودرو تحویل داده شده است و در طرح پیش فروش 11 هزار و 633 تحویل داده شده است. 

223224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =