۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
همکاری سه کلیک و پالسینو

روزگار همیشه یکنواخت نبوده و در طول زمان با چالش‌های بسیاری همراه بوده است. چرخ زندگی در حال چرخیدن بود که به یکباره و در انتهای سال ۲۰۱۹ میلادی با چالشی بزرگ مواجه شد. چالشی به نام کرونا. کرونا، این ویروس بی‌رحم که تاکنون جان میلیون‌ها نفر انسان را گرفته و به کام مرگ کشانده است. این ویروس علاوه بر، هدف قرار دادن انسان‌های بی گناه، به کسب و کارها نیز رحم نکرده و بسیاری از کسب و کارها و بنگاه‌های اقتصادی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

شاید یکی از آسیب پذیرترین صنایعی که در این دوران، کرونا روی آن اثر قابل توجهی گذاشت، صنعت محبوب گردشگری باشد. این صنعت که تا پیش از این شاید در هیچ برهه‌ای از زمان، اینطور با شکست موجه نشده بود، به یکباره با ظهور این بیماری، با شکستی شدید مواجه شد.

در ابتدای شیوع این بیماری، اکثر کشورها و شهرهای دنیا با اعمال محدودیت‌هایی، دست به قرنطینه کردن مناطق و حتی محله‌های خود کردند. ورود به کشورها و جابجایی از شهری به شهر دیگر، ممنوع شد و تمام این محدودیت‌ها سببی بود برای کنترل شیوع هر چه بیشتر کرونا.

خیلی از کشورها با اعمال این پروتکل‌ها و قرنطینه‌هایی که پیشتر اعمال کرده بودند، توانستند بر این ویروس فائق شوند و کم کم مرزهای خود را به روی دیگر کشورها باز کنند.

همکاری سه کلیک و پالسینو

دنیا داشت رو به جلو حرکت می‌کرد و نمیشد با در خانه ماندن، انتظار پیشرفت از بشریت داشت. کم کم بنگاه‌های اقتصادی و کسب و کارها دوباره راه اندازی شدند و به دوران قبل از ظهور کرونا بازگشتند تا دوباره با امید و البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بتوانند در کنار هم به کار و فعالیت خود ادامه دهند.

اما حالا پس از یکسال از شیوع این بیماری، بیشتر کشورها مرزهای خود را به روی گردشگران باز کردند تا صنعت گردشگری نیز همانند دیگر صنایع که قبل‌تر با شکست مواجه شده بودند، جان دوباره‌ای بگیرد.

گردشگری ایران نیز در طول سال‌های متمادی، همواره با چالش‌های گوناگونی مواجه بوده و یکی از مهمترین چالش‌هایی که به خود دیده، کرونا بوده است.

به هر حال، و درنهایت گردشگری در ایران نیز همانند، دیگر صنایع، دوباره راه افتاد تا افرادی که قصد سفر به جای جای ایران و حتی دیگر کشورهای دنیا را دارند، بتوانند از این مزیت سفر همچون قبل، برخوردار شوند.

سه‌کلیک به عنوان بهترین و بزرگترین استارتاپ فروش آنلاین خدمات گردشگری و سفر (بلیط هواپیما، رزرو هتل، تور)، یکی از پیشگامان در عرصه سفر البته با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بوده است. این مجموعه که حدود یکسال از عمر خود را در این صنعت تجربه می‌کند، توانسته با کسب رضایت شمار قابل توجهی از مسافران خود، به یکی از بهترین سایت‌های فروش آنلاین گردشگری بدل شود.

همکاری سه کلیک و پالسینو

بر همین اساس از جمله اقداماتی که سه‌کلیک برای حفظ سلامتی مسافران خود در این مدت تدارک دیده، عقد قرارداد و آغاز همکاری با مجموعه پالسی‌نو بوده است.

پالسی‌نو نام مجموعه‌ای است که به ارائه خدمات آنلاین پزشکی بهترین کیفیت در کمترین زمان می‌پردازد. سه‌کلیک با همکاری مثمر ثمر با این مجموعه توانسته، شمار زیادی از مسافران که قصد سفر به نقاط مختلف دنیا داشتند را با انجام تست PCR روانه سفری امن و سلامت کند.

شما مسافران عزیز می‌توانید از این پس با سهکلیک و با خیالی راحت به سفر و گشت و گذار بپردازید. پالسی‌نو، با انجام تست کرونا در منزل و با ارائه نتیجه آن در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، پیشنهادی عالی برای انجام این تست به صورت رایگان است.

همکاری سه کلیک و پالسینو

پس اگر شما نیز قصد سفری امن به جای جای دنیا را دارید، می‌توانید با سه‌کلیک تجربه‌ی سفری سلامت و به یادماندنی را برای خود به ارمغان آورید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503228