۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
پرداخت الکترونیک سامان PSP برتر کشور شد

در آخرین گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت‌ پرداخت الکترونیک سامان (سهامی عام)، با کسب بالاترین درصد از سهم تعدادی تراکنش در رتبه نخست این فهرست نشست.

بنابراین گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان در اسفندماه سال ۱۳۹۹ در شاخص تعداد تراکنش‌ها با کسب ۱۹.۸۸ درصد از سهم تعداد تراکنش‌ها اختلاف خود را با رتبه دوم به معادل ۰.۴۲درصد رساند و با قدرت در مقام اول شرکت‌های PSP در حوزه پرداخت الکترونیک نشست.

برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدفمند این شرکت در همه این سالها، رشد سالانه را در تمامی گزارش‌های شاپرک در ده سال گذشته ثبت کرده است. به طوری که براساس بررسی‌های شاپرک این شرکت به طور متوسط سالانه ۱درصد رشد را در کارنامه خود نشانده است.

مشتری، محور تمام برنامه‌ها و استراتژی‌های پرداخت الکترونیک سامان است، همین رویه باعث شده که در سالهای گذشته با دریافت بازخوردهای ارزشمند از مشتریان این شرکت اعم از بانک‌ها، پذیرندگان و دارندگات کارت و اصلاح محصولات، خدمات و رویه‌ها رشد مستمری را در سهم بازار به نام خود کرده است و آخرین آمار نشان می‌دهد که در سال قبل، نزدیک به ۲۰ درصد تراکنش‌های کل کشور از درگاه‌های سپ پردازش شده است.

ثبات مدیریت، تدوام اجرای سیاستگذاری‌های بلندمدت و همکاری با بانک‌های مطرح کشور این توان را در پرداخت الکترونیک سامان ایجاد کرده که همیشه رو به آینده حرکت و بهترین و مناسب‌ترین خدمات را در بازار رقابت ارائه کند تا گوی سبقت را از دیگران برباید.

آخرین گزارش شاپرک به خوبی نشان می دهد؛ شرکت پرداخت الکترونیک سامان با پوشش۲۹.۷۴ درصدی از سهم تعدادی و ۳۴.۵۰ درصدی مبلغ تراکنش‌های موبایلی دارنده بالاترین سهم در بازار این تراکنش‌ها در اسفندماه ۹۹ شناخته می‌شود.

مطابق همین بررسی‌ها سپ در تراکنش‌های اینترنتی هم رشد داشته است و در اسفندماه با رقمی معادل ۳۹.۵۹ درصد توانسته بخش قابل توجهی از بازار مبلغی تراکنش‌های اینترنتی را به نام خود بزند.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان با داشتن بیش از ۱میلیون دستگاه کارتخوان فعال، بیش از ۴۰هزار پذیرنده اینترنتی و همچنین ۴میلیون نصب اپلیکیشن ۷۲۴ یکی از برترین و خوشنام‌ترین PSP های کشور و البته دنیاست. در آخرین گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت، این شرکت در میان ۱۵۰ شرکت PSP دنیا در رتبه ۱۶ فهرست برترین PSP های جهان معرفی شد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503251