تاکید مدیرکل زندانهای لرستان بر توجه به خانواده های زندانیان

مدیرکل سازمان زندانهای لرستان بر توجه به خانواده های زندانیان تاکید نمود .

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  عبدالمجید کشوری در دیدار با مسئولین فرهنگی و روحانیون شاغل در زندان های لرستان بر ضرورت تلاش بیشتر به منظور تسهیل در اجرای فرآیند اصلاح و تربیت تأکید کرد.

وی افزود: امروز در سیاست های سازمانی شاهد تغییرات اساسی در نوع نگاه و رویکرد هستیم.

مدیرکل زندان های لرستان با بیان اینکه توجه به خانواده مددجو از مصادیق کار عمیق فرهنگی است تصریح کرد: توجه به خانواده زندانی و زیر چتر حمایت قرار دادن او سبب می شود که کار اصلاح و تربیت نتایج مطلوب تری داشته باشد.

کشوری ادامه داد:اگر از خانواده زندانی غافل شویم ، خسارت خواهیم دید.

این مقام مسئول با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بصیرت افزایی همگانی خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی شناخت دقیق از دشمن و امروز نیازمند این هستیم که همه ظرفیتها را بکار گیریم تا در شناسایی و معرفی دشمن دچار خطا نشویم.

وی بیان داشت: امروز انگشت اتهام دشمن به سمت زندان های نظام اسلامی است لذا باید به گونه ای عمل کنیم که هیچ بهانه به دشمن ندهیم.

عضو شورای قضایی استان گفت:کار عمیق فرهنگی ، مراقبت می خواهد تا به نتیجه برسد و همه ما موظف به حساسیت بر عملکرد و مسئولیتمان هستیم و در این میان روحانیونی که در زندان ها فعالیت دارند وظیفه حساس تری دارند.

کشوری همچنین با بیان اینکه رمضان ماه فرصت های مغتنم معنوی است تصریح کرد: ماه رمضان اوج فعالیت های فرهنگی و زمان تقرب افزونتر به پروردگار متعال است، این مهم آغازی قدرتمند در سال جدید بر فعالیت های عمیق فرهنگی می تواند باشد.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =