امیدواری هواداران فوتبال به موفقیت تیم‌های ایرانی در آسیا

از روز شنبه که فولاد خوزستان در خاک عربستان العین را گلباران کرد،لیگ قهرمانان آسیا رسما برای تیم های ایرانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با قرار گرفتن فولاد در جدول گروهی بازی ها حالا ایران ۴ نماینده دارد. استقلال،پرسپولیس،تراکتور و فولاد. این بازی ها از فردا آغاز می شوند که برنامه آن را مشاهده می کنید.

برنامه بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا:
۲۵ فروردین: تراکتور ایران – پاختاکور ازبکستان
 ۲۵ فروردین: پرسپولیس ایران – الوحده امارات
۲۵ فروردین: فولاد ایران – السد قطر
۲۷ فروردین: استقلال ایران -  الاهلی عربستان

ما از شما کاربران خبرآنلاین خواستیم تا نظر بدهید که این ۴ تیم چه عملکردی را در لیگ قهرمانان امسال خواهند داشت. در ادامه به چند نظر شما نگاهی خواهیم انداخت:

  • به نظرم با توجه به عملکرد در لیگ و و ضعیت کرونا و برخی مشکلات دیگر این تیم ها عملکرد متوسطی خواهت داشت و حداکثر تا نیمه نهایی به پیش خواهند رفت مگر اینکه اتفاقی خاص بیفتد که همان غیرت ایرانی است.
  • من که با افتخار استقلالی ام میگم فولاد میتونه تا فینال بره و استقلالم انشالله میره تا فینال. اگر روحیه بچه هامون خوب باشه به امید برد و قهرمانی استقلال و پرسپولیس هم رفته هند من واقعا نمیدونم مگه هند فوتبال داره حتما با کمک وزیر رفتن یه که قهرمان بشن.
  • قطعا مثل سالهای گذشته پرسپولیس به تنهایی برای فوتبال ایران آبروداری میکنه .تراکتور و فولاد شاید تو گروهشون دوم بشن که باز هم خوبه .استقلال هم شانس بیاره مقابل الدحیل فاجعه العین رو تکرار نکنه و شیشتایی نشه موفقیت هست براش

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =