۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۵

کتاب «روان‌شناسی پسران» با زیرعنوان «چرا پسر‌ها متفاوتند و چگونه به آن‌ها کمک کنیم تا مردانی خوشبخت شوند» نوشته استیو بیدالف با ترجمه علی‌ فتحعلی آشتیانی منتشر شد.

این کتاب را انتشارات معیار علم از سلسله کتاب‌های روان‌شناسی معیار منتشر کرده که در ۱۰ فصل تنظیم شده و به مباحثی چون چگونگی تفاوت مغز پسر‌ها با دختر‌ها، انقلاب در مدرسه، پسر‌ها و ورزش، مادران و پسران، پدر‌ها چه کاری می‌توانند بکنند، چالشی اجتماعی و... می‌پردازد.

مهر نوشت: استوی بیدالف در این کتاب به مهم‌ترین موضوعات مربوط به رشد پسر‌ها از هنگام تولد تا دوران مردانگی‌ می‌پردازد. نویسنده با پشت سر گذاشتن ده‌ها سال تجربه به عنوان یک روان‌شناس خانواده و یک پدر به خانواده‌ها نشان می‌دهد که چگونه محکم و در عین حال با محبت نیازهای فرزندشان به راهنمایی را برآورده کنند.

او موارد ذیل را مورد بحث قرار می‌دهد: ۳ مرحله مهم در دوران زندگی پسران و چگونگی کمک به آن‌ها برای گذر آرام از این مراحل، چگونه تسترون موجب تغییر در رفتار پسران می‌شود و در این مورد چه کاری می‌توان انجام داد. چگونگی تفاوت مغز پسر‌ها با مغز دختر‌ها.

استیو بیدالف یکی از مشهور‌ترین نویسندگان دنیا در زمینه فرزندپروری است که کتاب‌هایش به بیش از ۲۵ زبان ترجمه شده‌اند و بیشتر از ۴ میلیون نسخه فروش رفته است. او سابقه‌ای بالغ بر ۳۰ سال در امر روان‌شناسی خانواده دارد.

نویسنده در این کتاب ۲۰۶ صفحه‌ای تلاش کرده بر اساس تجربی و با زبانی ساده مسائل روان‌شناسی را بررسی کند. کتاب در بخش‌هایی با تصویر همراه شده است.

«روان‌شناسی پسران» در شمارگان ۳ هزار نسخه به قیمت ۴۵۰۰ تومان منتشر شده است و در بیست و چهارمین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س ع ی د CA ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
    0 0
    قابل توجه دختر خانمها حتما این کتاب را بخوانید!!