۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶

ایسنا نوشت:

فرمانده ناجا با اعلام اینکه فتنه سبز پتانسیل و ظرفیت اجتماعی ندارد گفت: اعلامیه‌ و بیانیه‌های این گروه در فضای مجازی و در خارج از کشور توسط گروهها و افراد معاند نظام برنامه‌ریزی و به نام گروه‌های خاص و اشخاص در کشور منتشر می‌شود.

سردار اسماعیل احمدی مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی 70 درصد به اهداف خود در مورد انسداد مرزها دست یافته است، افزود:انسداد مرزها ، تقویت مرزبانی و تقویت واحدهای شریانی و دریابانی همچنان از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی در مرزهای کشور است.

وی اظهار داشت: قاچاق کالا، انسان و موادمخدر از مهمترین آسیب‌های جدی در حوزه مرزهای شرق کشور و شمال غرب است که در شرایط امروزی آسیب‌های ما از این طریق به حداقل رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه در شرق کشور هم‌اکنون بیش از 95 درصد مرزهای خاکی را تقویت کرده‌ایم خاطرنشان کرد: امسال معابر خودرویی را به طور کامل در این مرزها مسدود خواهیم کرد.

احمدی مقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر انتقال موادمخدر به صورت مداوم در حال تغییر است بطوری که از افغانستان به پاکستان و از پاکستان به مرزهای دریایی تغییر یافته است، نیروی انتظامی نیز با شگردها و برنامه‌های پیچیده خود برای پاکسازی مرزها از فعالیت قاچاقچیان جلوگیری خواهد کرد.

وی درباره برخی از حرکت‌های تروریستی در کردستان و مریوان افزود:تمامی عوامل و اقدام‌کنندگان این حرکت تروریستی توسط نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی دستگیر شده یا به هلاکت رسیده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی، دو گروهک تروریستی سلفی و پژاک را در کردستان از مهمترین گروهک‌های تروریستی این استان عنوان کرد و افزود: بعضی اوقات این گروهک ها تحرکاتی را نیز در مرزها انجام می‌دادند که با اقدامات نیروهای امینتی این حرکتها خنثی شد.

احمدی‌مقدم با اشاره به این مطلب که گروهک سلفی جایگاهی در بین مردم کردستان ندارد افزود: ضروری است که علمای دینی، متولیان فرهنگی و امامان جمعه با روشنگری‌ها مردم را نسبت به اهداف شوم این گروهک‌های تروریستی بیشتر آشنا کنند.

برنامه‌‏های ویژه‌‏ پلیس برای بدحجابی و مفاسد اجتماعی از اواخر اردیبهشت

وی ادامه داد: از اواخر اردیبهشت امسال، پلیس برنامه‌‏های ویژه‌‏ای را در خصوص بدحجابی و مفاسد اجتماعی اجرا خواهد کرد و قطعاً پیش از اجرای برنامه‌‏ها، مقدمات روانی آن را فراهم می‌‏کند.

به گزارش ایسنا، فرمانده ناجا ابراز کرد:سیاست‌های کلی پلیس در این خصوص مقابله با عوامل مخل امنیت و سلب فرصت از اراذل و اوباش است.برخورد با این قضایا وظیفه قانونی نیروی انتظامی بوده و این موضوع به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شده است و نمایندگان مجلس نیز روی آن تاکید دارند.

احمدی‌مقدم بیان کرد: نیروی انتظامی کارها و برنامه‌های خود را در این راستا، حداقل از یک هفته گذشته در تهران و شهرهای بزرگ آغاز کرده است و با توجه به اینکه در آستانه فصل گرما هستیم نوع پوشش‌ها نیز تغییر خواهد کرد، به همین دلیل نیروی انتظامی برنامه‌های خاصی را در دست اقدام دارد.

وی گفت: برخورد نیروی انتظامی با انواع فساد، مظاهر فساد، مزاحمت‌های مردمی و ناهنجاری‌های اجتماعی در تابستان امسال بیشتر خواهد شد و در اجرای این قانون لازم است مردم نیز در این زمینه همکاری های لازم را با پلیس انجام دهد.

فتنه سبز پتانسیل و ظرفیت اجتماعی ندارد

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه فتنه سبز پتانسیل و ظرفیت اجتماعی ندارد و برای همیشه از بین رفته است، یادآور شد: نیروهای انتظامی با تمامی قوا برای کوچکترین حرکتی از سوی فتنه‌گران آماده است.

احمدی‌مقدم با بیان این که فتنه سبز در حال خاموش‌شدن و اصولا این گروه ظرفیت اجتماعی خود را از دست داده است عنوان کرد: اعلامیه‌ها و بیانیه‌های این گروه در فضای مجازی و در خارج از کشور توسط گروهها و افراد معاند نظام برنامه‌ریزی و به نام گروه‌های خاص و اشخاص در داخل کشور منتشر می‌شود.

وی درباره برخی اخبار مبنی بر برگزاری تجمع و تحصن احتمالی در 25 اردیبهشت ماه گفت: من تصور نمی کنم که اتفاقی در آن روز بیفتد اما در هر صورت برای احتمالات حداقلی ما تمهیدات و تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: رویکرد اصلی نیروی انتظامی پیش‌بینی حداکثری برای پیش‌بینی حداقلی است و در مورد این قضیه نیز صدق خواهد کرد.

احمدی‌مقدم همچنین در باره پرداخت حقوق پرسنل نیروی انتظامی اضافه کرد: افزایش حقوق و ایجاد انگیزه در بین پرسنل از مهمترین برنامه‌های نیروی انتظامی است و سعی شده بیش از گذشته به افزایش حقوق کارکنان نیروی انتظامی اهمیت داده شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saman IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
    1 0
    قابل توجه فرمانده ناجا در روز روشن کیف قاپی گرفتن کوشی از دست مردم باز کردن دسگیره های درب منازل .. باچاقو ای کاش برای این مسائل هم فکری می شد
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
    1 0
    عزیز برادر شمال شهر که اراذل و اوباش نداره که یه سری به جنوب شهر هم بزنید!!!!!!!!
  • ادیان IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
    1 0
    فدای پیرهن چاک ماهرویان باد هزار جامه تقوا و خرقه پرهیز..
  • ثریا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
    1 0
    مبارزه با بی حجابی کار خوبیه ولی با پوششی که تیره باشه مخالفم جوان های ما خیلی افسرده اند !!!!!
  • حسن IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    2 0
    عالی بود