۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
انتقاد نماینده بروجن از وزارت نیرو

تسنیم نوشت: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو باید پاسخ دهد که چرا در واگذاری زمین برای ساخت آب‌گیر تعلل می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرقلی جعفری   با انتقاد از به آتش کشیدن خودرو پیمانکار پروژه بن-بروجن،  اظهار داشت: عمل تخریب و از بین بردن آبگیر پروژه قانونی بن-بروجن برای چندمین بار است که اتفاق می‌افتد.
وی افزود: امروز چند نفر در اقدامی وحشیانه آبگیر را مورد تهدید قرار دادند و خودرو پیمانکار را به آتش کشیدند، وزیر نیرو باید پاسخگو باشد که چرا در واگذاری زمین برای ساخت آبگیر پروژه تعلل می‌شود؟
 رئیس کمیته آب کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به دو مصوبه شورای امنیت کشور مبنی بر تامین امنیت آبگیر پروژه بن-بروجن توسط استان همجوار، بیان داشت: سوال از وزیر کشور این است که چرا آب شرب نیمی از مردم استان باید دست‌مایه حرکات تخریبگرانه و وحشیانه باشد؟
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولان و ویژه وزیر کشور نمی‌توانند امنیت آبگیر را تامین کنند، نمایندگان استان به همراه مردم استان چهارمحال و بختیاری امنیت آبگیر را تامین می‌کنند. اگر متعرضان به پروژه قانونی بن_بروجن مورد تعقیب قرار نگیرند و مجازاتی برای آن‌ها قائل نشوند تمام تبعات به عهده مسئولان است و باید پاسخگو باشند.
جعفری اظهار داشت: شورای تامین استان اصفهان مسئول امنیت پروژه قانونی انتقال آب بن_بروجن بوده که به وظیفه خود عمل نکرده است و باید پاسخگو باشند. وزیر نیرو دستور واگذاری به پیمانکار را داد و پس از آن دستور عملیاتی شدن داده شده اما متاسفانه تعلل صورت گرفته و زمین واگذار نشده است.
رئیس کمیته آب کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توهین‌های اخیر برخی افراد به مردم استان و قانون، گفت: مردم استان معترض هستند، اخیرا در فضای مجازی کلیپ‌هایی منتشر می‌شود که توهین آمیز است و امروز قانون و مصوبه شورای امنیت را زیر پا گذاشتند، ظاهرا برخی امنیت و آرامش جامعه را بر نمی‌تابند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: برخی در این شرایط حساس به دنبال بازی با احساسات مردم و اخلال در امنیت کشور هستند، عاملان، آمران و کسانی که به این کار گستاخانه فضا دادند باید پاسخگو باشند و تبعات اجتماعی امنیتی آن به عهده‌ کسانی است که قصور کردند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =